“Lekker eten maar slechte cocktails van barman Paolo”
Beoordeling van Lola Mallorca

Lola Mallorca
Geclassificeerd als nr. 19 van 191 Restaurants in Cala d'Or
4 weken geleden beoordeeld

Wij hebben hier op vrijdag en vandaag heerlijk geluncht en een alcohol vrije cocktail gedronken. De cocktail piña colada zonder alcohol was op de vrijdag erg lekker, daarom op de zaterdag nog een keer besteld. Helaas overheerste in dit drankje erg de limoen en proefde je niet meer de romige piña smaak. Dit aangegeven bij de bediening en er zou een nieuwe gemaakt worden. Top. Echter barman PAOLO was minder vriendelijk en sprak ons aan dat dit de cocktail is en we er maar voor moeten betalen op een hele rare onvriendelijk manier! Vervolgens willen wij wel vriendelijk aangeven waarom wij deze niet zo lekker vonden en in plaats van even te luisteren loopt hij weg. Zo onbeschoft en abnormaal! Wij hebben dan ook gelijk de rekening betaald zonder piña colada en zijn weggegaan. Een barman die op deze wijze met mensen omgaat kan beter niet in de horeca werken!

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke tent met goede bediening. Leuke cocktails en smakelijke gerechten. Zeker de moeite waard om daar 's avonds een borrel te gaan drinken

Datum van bezoek: september 2019
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is er heel gezellig! Met leuke muziek, lekkere cocktails, en aardig personeel! Toen de ober Jesse hoorde dat ik Lola heette gaf hij mij een tas mee waar Lola op stond! Conclusie: heel erg leuke zaak!!!!

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke, bar/restaurant om vooral 's avonds naartoe te gaan. Het is er gezellig, modern ingericht en er is regelmatig live muziek. Het eten en drinken smaakt erg goed en het personeel is vriendelijk.
Als je van voetbal houdt, ben je hier ook op de goede plek: Nederlands voetbal staat hier altijd aan.

11 augustus 2019 beoordeeld

Top personeel, lekker drinken onder het genot van goede live muziek! Mooie locatie en gezelligheid. Dikke aanrader

Reizigers die Lola Mallorca bekeken, bekeken ook

Cala d'Or, Mallorca

In Lola Mallorca geweest? Deel je ervaringen!