“Heerlijk gegeten ”
Beoordeling van Picco

Picco
Geclassificeerd als nr. 69 van 191 Restaurants in Cala d'Or
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie verse producten en gerechten. Twee keer bij dit restaurant gegeten. Pasta, pizza en ‘lasagne melanzane alle parmigiana’ (aubergine lasagna). Was allemaal heel goed van smaak. Prijs echt niks van te zeggen (€10-€15 per gerecht) en goed gevulde wijnglazen.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bodem pizza was goed, maar pizza zelf niet op smaak. Te weinig tomatensaus. Bediening ook niet echt vrolijk, lang wachten. Via prinsotel geboekt, 1 x gratis per verblijf, eerste boeking moeten annuleren ivm koorts bij ons kind van 1, dit netjes doorgegeven nwe boeking gemaakt maar moesten toch het eten betalen. Verder regelen bij het hotel. Werd ook niets gezegd over eerdere boeking of dat het fenomeen bekend bij ze was, keken ons aan alsof ze water zagen branden.

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten en zeker geen zuinige porties. Leuk om te beginnen met wat sushi en daarna een calzone, pizza en wokschotel. Flinke porties en uitstekende kwaliteit. Pizza had de perfecte bodem. We hadden een halve pizza over en die konden we lekker meenemen. Bediening vriendelijk en attent. Zeer aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld

Uitstekende keuken en een heel mooi restaurant. Mooie locatie met moderne inrichting en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2019
14 juni 2019 beoordeeld

Fantastisch Italiaans/Japans restaurant! Sublieme combinatie!
Italiaans: De lekkerste pizza’s die wij ooit hebben gegeten. De bodem is fan-tas-tisch!, heerlijk dun en knapperig.
Japans: Woorden te kort, hemels, heerlijk, fantastisch, etc etc...
Echt een geweldig restaurant met top bediening! Een must als je in Cala d’or bent!

Datum van bezoek: juni 2019
CMPicco, Director de Relaciones con Clientes van Picco, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear Marco,
Thank you very much for taking your time and rating your visit to Picco. We are glad to hear that the food was to your liking. It would be a pleasure to welcome you soon! Kind regards, Picco Restaurantes.

In Picco geweest? Deel je ervaringen!