“Lekker grillrestaurant”

Restaurant Meatclub Mallorca
Geclassificeerd als nr. 70 van 191 Restaurants in Cala d'Or
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bent hier aan het juiste adres als je van vlees houdt. Vooraf hadden we nachos en daarna een mixgrill voor twee personen; alle soorten vlees met gegrilde groenten en frietjes. Goed van smaak en meer dan voldoende. Vriendelijke bediening, ook voor ons zoontje van bijna twee. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten.... Groot terras.... niet een hele grote menukaart en dat is voor ons altijd een teken dat het goed is... dat was het ook.. Nederlandse eigenaar , erg vriendelijk !!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Als vleesliefhebber ben je hier voor meer dan 100% aan het juiste adres! Goede, vriendelijke bediening en het restaurant bevindt zich op een fijne, centrale plek. Bovendien kan er overal rekening mee gehouden worden, onder andere allergieën.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

voor een lekker stuk vlees waren we hier aan het goede adres. Met de heerlijke bbq geuren, vanuit de keuken waren wij gelijk verleid om hier eens wat te gaan eten. De ossenhaas en de t-bone steak waren dan ook echt verrukkelijk. Precies mooi roze gebakken en met de heerlijke smaak van de green egg bbq. voor mij een echt aanrader voor een lekker stuk vlees!

Datum van bezoek: juli 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie op Mallorca hebben we natuurlijk driftig gebruik gemaakt van het feit dat we en appartement hadden geboekt. Elke avond weer iets anders proberen, was het motto. Zo liepen we nadat we bij Indiana Johns hadden genoten door de restaurant straatjes. Aan de rand ervan zagen we een groot "wiel" op een boomstam. Nieuwsgierig als mensen zijn keken we op dit wiel. In verschillende talen stond geschreven wat je allemaal kon eten. Er kwam iemand van het restaurant bij ons staan die op een prettige manier vertelde wat de mogelijkheden waren. Wat ons triggerde was de opmerking dat het vlees op de BBQ werd gegrild en daarna in de green egg werd gelegd om het af te maken. De volgende dag besloten we om hier te gaan eten. We kozen in meerderheid voor een Mexican hamburger. Dit restaurant heeft een open keuken, je kunt zien hoe de koks werken. Schoon en handschoenen bij de grill, alleen al de geuren die uit de keuken kwamen waren een genot voor je neus! Toen alles op tafel kwam, verdween alle gevoel voor etiquette, we grepen die hamburger! Gevuld met jalapenions, uien, tomaten en sla, GEWELDIG! De hamburger was zo groot dat het grootste deel van de verse, zelfgemaakte friet op het houten bord bleef liggen.... Het was een perfecte avond, met vriendelijk en gemotiveerd personeel, zowel in de keuken als in de bediening. Een absolute aanrader voor mensen die van een heerlijk stuk vlees houden!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Meatclub Mallorca bekeken, bekeken ook

In Restaurant Meatclub Mallorca geweest? Deel je ervaringen!