“Verrukkelijk ”
Beoordeling van Yaya's Cala D' Or

Yaya's Cala D' Or
Geclassificeerd als nr. 7 van 181 Restaurants in Cala d'Or
Beschrijving: Yaya's Cala D'Or is een modern 'shared dining' restaurant in de jachthaven van Cala D'or. Het restaurant is voor zowel de lunch als diner geopend. Geniet van de heerlijke gerechten en verse huisgemaakte sushi terwijl u de jachthaven overkijkt.
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige uitnodigende uitstraling dat ons besloot om hier te gaan eten.
Heerlijk geluncht met kleine gerechten. Een echte smaakervaring die we iedereen aanraden.
Gelegen aan een mooie locatie in de haven van Cala d'Or.
Kortom entourage, bediening en gerechten.....een echt vakantiegevoel!

2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

niets dan lof over dit restaurant
prima combinatie van zeer moderne tspa s en zeer verse sushi
kom deze vakantie zeker weer

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten bij dit mooie restaurant. Ook de bediening was uitstekend en het personeel erg vriendelijk!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo lekker gegeten en goed bediendZoveel lekker gerechten op de kaart dat het moeilijk was een keuze te maken. Super service en leuke gastheren en vrouwen. Tot de volgende keer

1 augustus 2017 beoordeeld

Heel lekkere verrassende tapas. Anders dan de traditionele tapas van albondigas en pan con aioli. Daarnaast hebben ze een sushi kaart. De entourage is heel prettig. Leuk terras, mooie tafels, heerlijke stoelen. Bediening, nederlands over het algemeen, heel vriendelijk. Prima prijs kwaliteit. Hygiene staat hoog in vaandel. Oog voor details. Aan de gerechten en presentatie is heel veel aandacht besteed. Garnalen in sobrasada en dadels gebakken. Heerlijke smaak beleving. Goede betaalbare wijnen en heerlijke toetjes. Ook de kinderen hebben er genoten en waren heel enthousiast over de kip cola: Een topper. Staat op mijn lijstje om hier nog een keer naar terug te komen indien we op het eiland zijn.

Reizigers die Yaya's Cala D' Or bekeken, bekeken ook

In Yaya's Cala D' Or geweest? Deel je ervaringen!