“Heerlijke Spaanse tapas!”
Beoordeling van La Vermuteria

La Vermuteria
Geclassificeerd als nr. 6 van 191 Restaurants in Cala d'Or
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk! Echte Spaanse tapas. Zeker een aanrader om hier te gaan eten!

Datum van bezoek: juni 2019

29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is misschien niet het meest gezellige terras, maar ze hebben zeker de beste tapas van Cala D'or. Geen toeristenvoedsel, maar echt Spaans! Vriendelijke bediening en riante porties ook. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

21 -05 -19 Hier gegeten. Toen we langs liepen was er nog helemaal niemand maar toch de gok gewaagd. Daar werden we voor beloond. Heel vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een echt tapasrestaurant met heerlijke vis en vleesgerechten. Wij gaan hier nog terugkomen.

Datum van bezoek: mei 2019
24 oktober 2018 beoordeeld

Bij dit restaurant moet je zijn als je van echt lekker eten houdt, je wilt laten verrassen door authentieke gerechten met een eigentijdse touch.
Alles.....echt alles wat wij hier hebben gegeten en gedronken was heerlijk, de service is persoonlijk en zeer vriendelijk, daar doet enige taalbarriere niets aan af...
Zeer aanbevolen!!!

Datum van bezoek: mei 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoek je een authentiek restaurant, Spaanse sfeer (met bijbehorende gebrekkige sfeerverlichting, maar dus écht Spaans) en TOP eten? Niet meer verder zoeken. De locatie is niet heel charmant maar op steenworp van het centrum, de gastvrouw en haar man (de chef) spreken maar beperkt Engels maar doen erg hun best. Menu in Spaans, Engels en Duits. Heel betaalbaar! Na een week Cala d’Or zeker het beste wat we gegeten hebben, zijn dus een tweede keer terug geweest!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La Vermuteria bekeken, bekeken ook

Cala d'Or, Mallorca

In La Vermuteria geweest? Deel je ervaringen!