“Top restaurant aan einde vd haven”
Beoordeling van Rucula del Puerto

Rucula del Puerto
Geclassificeerd als nr. 49 van 191 Restaurants in Cala d'Or
3 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig restaurant. Neem absoluut de moeite om helemaal door te lopen naar einde haven want is absoluut de moeite waard. Kwaliteit producten en ook vegetarisch genoeg keuze. Paella super en vese vis vd dag super voor top prijs. Poolse mensen die restaurant runnen en vriendelijk zijn en goede producten voor zeer goede prijs aanbieden. Probeer vooral de pierogi, ook vegetarisch! Wil je niet lopen vanuit centrum, pak dan n taxi voor €6,--.

Datum van bezoek: mei 2019
Marcin S, Kierownik van Rucula del Puerto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2019

Thank you, Susan!!! It's always great to read a comment like yours!
Your opinion's very important to us, see you again soon in Cala D'Or <3

21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was wisselend. Dame was goed maar de manager was grumpy maar ontdooide naar mate we meer bestelde. Geeft geen lekker gevoel als je lekker wil eten.
Eten was lekker en jammer voor ze is dat ze bij TripAdvisor niet goed op de kaart worden gezet. De eerste keer hebben wij het restaurant gemist omdat ze iets verder lagen dan op de kaart is aangegeven. Dit hebben ze wel gemeld maar blijft verkeerd worden weergegeven.

Datum van bezoek: augustus 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden ontzettend gastvrij onthaald en lieten ons verrassen. We kregen eerst een heerlijke cocktail en het werd alleen maar beter. De plate van de chef is echt aan te raden!! Wij komen er zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaspachio soep lekker fris
Lamsvlees en pasta van goede kwaliteit en een mooi opgemaakt bord.
Leuke gastheer mooi tentje
Ook het kinder Menu was vers bereid en lekker
Al met al tot nu toe beste restaurant van cala d'or.

Datum van bezoek: juni 2017
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening en eten is top, sfeer lekker relax, een echte aanrader voor een sfeer- en smaakvol avondje uit

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Rucula del Puerto bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Rucula del Puerto geweest? Deel je ervaringen!