“Uitstekend Restaurant, Bob Gourmand waardig”
Beoordeling van Port Petit

Port Petit
Een tafel reserveren
wo 17-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
5 mei 2018 beoordeeld

Bijzonder fijne bediening,attent en terzakekundig, zeker goed eten gecombineerd met een mooi gedekte en grote Tafel...en een Fijn uitzicht op de jachthaven...bijzonder en altijd een feestje voor ons om hier te eten

Datum van bezoek: mei 2018
CManagerPortPetit, Community Manager van Port Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2018

Thank you very much Hajo2006, we will transfer your comments to our team! We will love to see you again in Port Petit.
Greetings from the whole team

2 september 2017 beoordeeld

Gelegen in de jachthaven met een mooi uitzicht op de boten. Geweldige bediening, echte horeca mensen die er plezier in hebben om jouw als klant het naar de zin te maken. Mooie gevarieerde kaart en een uitgebreid wijn assortiment.

Datum van bezoek: oktober 2016
CManagerPortPetit, Community Manager van Port Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

We love knowing that your experience in Port Petit has been pleasant, Leos01. We will send your comments to our colleagues. Your comment encourages us to continue betting on tasty products and quality.

Greetings from the whole team

8 augustus 2017 beoordeeld

Port Petit ligt bij de haven van Cala d'Or, maar net iets hoger dan het normale straatniveau. Hierdoor oogt het minder toeristisch en heb je een mooi uitzicht. Je kunt er fijn zitten en -nog belangrijker- heerlijk eten. Wij hadden tonijn en zeebaars. Uitstekende garing en erg, erg lekker. Aanbevolen wijn was niet duur en ook heerlijk. We gaan zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
CManagerPortPetit, Community Manager van Port Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

Thank you so much for your review, Gezin uit N. We love our restaurant pleased you. We hope to see you soon.

Greetings from Port Petit team

30 juli 2016 beoordeeld

1x hier gegeten. ...... wij vonden het veel te duur voor wat er geserveerd werd. Te kil en niet gezellig. Uitzicht en locatie is wel mooi.

Datum van bezoek: augustus 2015
PortPetit, Community Manager van Port Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2016

Dear Esther A, thank you for sending us your opinion and we apologise for the situations which were not to your liking. We will keep your comments in mind. Best wishes from all the team.

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad! Geweldige bediening en lekker eten. Leuke plek aan de haven, gezelliger dan de rest van de restaurants daar, die toch een beetje massaal aandoen.

Datum van bezoek: juni 2016
PortPetit, Community manager van Port Petit, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2016

We are so thrilled to hear that everything was to your taste. We would love to welcome you back again. Lots of love from all the team at Port Petit.

Reizigers die Port Petit bekeken, bekeken ook

In Port Petit geweest? Deel je ervaringen!