“Geen aanrader”

Geclassificeerd als nr. 29 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten obv de reviews. Wat leuke tapas gerechtjes besteld. De aardappeltjes met saus (recommended) bleken slappe frietjes te zijn. De kip vleugels kwamen uit de frituur en er zat amper wat aan. Alleen de gegrilde gamba's waren dan weer wel heel erg goed. Voor ons zeker geen herhaling.

Datum van bezoek: september 2017

26 augustus 2017 beoordeeld

De titel zegt eigenlijk al genoeg. Net buiten de allerdrukste straten lekker gegeten. De dorade en zeebaars zijn aanraders.

Datum van bezoek: augustus 2017
16 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt net achter het strand. Maar na krijg je geen spijt van. Je kunt kleine en grote porties tapas bestellen. De kwaliteit is top en een groot portie kun je delen en is voldoende voor de lunch. De prijs is max €9. de wijn is geweldig. Alles klopt hier incl., de bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Aardig personeel. Doen echt je best voor je. Zit ook veel locale bevolking. We hebben er in onze vakantie 8 keer gegeten. Zit hier ook wat rustiger dan in de vreetstraten. Tapas zijn aan te bevelen en de paella. Een groot pluspunt is dat de wc schoon zijn.

Datum van bezoek: juli 2017
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een schappelijke prijs (rond €50 voor personen) Ademt een Spaanse sfeer, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Restaurante Mediterráneo bekeken, bekeken ook

In Restaurante Mediterráneo geweest? Deel je ervaringen!