“Je wordt beloond met heerlijke tapas”
Beoordeling van Restaurante Mediterráneo

Restaurante Mediterráneo
Geclassificeerd als nr. 25 van 183 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
16 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant ligt net achter het strand. Maar na krijg je geen spijt van. Je kunt kleine en grote porties tapas bestellen. De kwaliteit is top en een groot portie kun je delen en is voldoende voor de lunch. De prijs is max €9. de wijn is geweldig. Alles klopt hier incl., de bediening.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed. Aardig personeel. Doen echt je best voor je. Zit ook veel locale bevolking. We hebben er in onze vakantie 8 keer gegeten. Zit hier ook wat rustiger dan in de vreetstraten. Tapas zijn aan te bevelen en de paella. Een groot pluspunt is dat de wc schoon zijn.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een schappelijke prijs (rond €50 voor personen) Ademt een Spaanse sfeer, vriendelijke bediening.

19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij logeerden in het Sensimar Rocardor dat aan de overkant is gelegen. To-Do is en klein restaurantje met vriendelijke bediening en een uitgebreide kaart. Wij aten hier alleen lunch en dat was prima verzorgd. Ik ben een liefhebber van salade en deze was hier perfect! Lekker knapperig dus super vers en veelzijdig. Niet zomaar een "zakje gemengde salade". Ook de gegrilde inktvis is super lekker. Helaas moet ik nu weer zelf koken......

9 september 2015 beoordeeld

Aardig klein tapasrestaurant voor als je een keer even iets wil eten. Wil je lekkerder tapas dan is er aan de haven een veel betere (en iets duurder). To do is een prima restaurant voor een kleine hap

Reizigers die Restaurante Mediterráneo bekeken, bekeken ook

In Restaurante Mediterráneo geweest? Deel je ervaringen!