“aardig eten”

Geclassificeerd als nr. 25 van 182 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
9 september 2015 beoordeeld

Aardig klein tapasrestaurant voor als je een keer even iets wil eten. Wil je lekkerder tapas dan is er aan de haven een veel betere (en iets duurder). To do is een prima restaurant voor een kleine hap

14 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurant met Spaanse staf. Doen er alles aan om het naar je zin te maken. Lekker eten en helemaal niet duur.

27 juni 2015 beoordeeld

uitgegaan van de goede beoordelingen van anderen hier. Wij hadden de tapas voor 2 personen inclusief liter bier of sangria. Het eten wat wij kregen was werkelijk slecht. Het enigste goede hier was de Deense serveerster die zeer vlot en vriendelijk was. Maar voor het eten zijn wij geen slechtere tegen gekomen na 14 dagen ergens anders gegeten te hebben.

• Sfeer
20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Best tapas in town! Makkelijk over het hoofd te zien maar zeker de moeite waard! Recht tegenover het Rocador hotel. Ook de locals eten hier, altijd een goed teken!

29 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Spaans en tapas gegeten met sangria. Aan te raden is één van de menu's met keuze uit 3 grote tapasgerechten inclusief halve liter cerveza of sangria. De kinderen hadden patat met hamburger, ook héél lekker. Niet dat standaard burgertje met die kleffe gele frieten. Nee ! Alles was top, de relaxte sfeer van de locatie (buiten de drukke straat met rijen restaurants) en de zeer relaxte, lieve bediening, het eten, maar óók de rekening ! Echt even het spaanse gevoel.

Voor ons nummer 1 op Cala D'or !!!

Reizigers die Restaurante Mediterráneo bekeken, bekeken ook

In Restaurante Mediterráneo geweest? Deel je ervaringen!