“Mooie gerechten en fijne bediening”
Beoordeling van S'Ancora

S'Ancora
Geclassificeerd als nr. 45 van 191 Restaurants in Cala d'Or
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld

Voor de zekerheid hadden we gereserveerd, al was dit in het naseizoen eigenlijk niet meer nodig.
We kregen een mooie tafel op het terras, met prachtig uitzicht over de haven.
De kaart is niet heel uitgebreid, maar er staat voor iedereen wel wat op. Grootste voordeel vonden wij dat het hoofdgerecht niet werd geserveerd met een berg friet, maar met gepaste garnituur.

We hadden vooraf de champignons en als hoofd de zalm en de tonijn, alle gerechten zijn ons goed bevallen. Zeker een aanrader tijdens een bezoek aan Cala d'or.

Datum van bezoek: september 2017

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vaak lees je beoordelingen die heel globaal zijn: "heerlijk gegeten" oid maar in dit geval klopt het: het hele plaatje is compleet. Perfecte bediening, prachtige plek, fantastisch en verrukkelijk eten en alles zelfgemaakt. Bij ons: vooraf king prawns tempera; hoofd Chateaubriand; na zelfgemaakte chocolademousse en crêpes. Ronduit heerlijk en met verve het beste wat we gegeten hebben de afgelopen 8 dag op vakantie. Een echte aanrader dus!! Zie foto's.

Datum van bezoek: september 2017
3 juli 2017 beoordeeld

Mooi restaurant in de haven van Cala d'Or. Zeer vriendelijke bediening die graag wil meedenken over de keuzes. Zowel voor de wijn als het eten vroegen we om advies. Voor beiden kregen we uitgebreid antwoord, puur gericht op smaak en niet op de duurste keuze. Ik moest gluten- en koemelkvrij eten, ook hierbij werd meegedacht en dit was geen enkel probleem.
We hebben hier twee avonden gegeten en zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren telkens heerlijk en goed bereid.

Datum van bezoek: juni 2017
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo lekker zeker een aanrader!! Wij hebben heerlijke voorgerechten gegeten we hadden niet super veel honger maar echt fantastisch en de desserts ook wauw. En alles ziet er zo mooi uit. De bediening was ook erg vriendelijk en er word met ettiquette gewerkt wat erg fijn is.

Datum van bezoek: juni 2017
7 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk locale gerechten, zeer vriendelijk personeel, goede prijs. Kwaliteit Is fantastisch, en mooi uitzicht aan de haven! Met een heel vriendelijke gastheer Brais.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die S'Ancora bekeken, bekeken ook

Cala d'Or, Mallorca
Cala d'Or, Mallorca

In S'Ancora geweest? Deel je ervaringen!