“Toprestaurant!”

Geclassificeerd als nr. 14 van 190 Restaurants in Cala d'Or
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben weer genoten van een heerlijke avond bij La Scala. Je voelt de passie van deze mensen in alles wat ze doen. Giovanni is een geboren gastheer en Antonio een zeer goede en creatieve kok. Samen maken ze van een verblijf bij La Scala een feest. Alles klopt en alles is goed verzorgd en heerlijk. Voor ons onbetwist het beste restaurant van Cala d'Or.

Datum van bezoek: mei 2019
lascalacalador, Propietario van Restaurante La Scala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you very much for you kind feedback, Antonio and me are very happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again very soon!

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee maal hier komen eten tijdens ons verblijf en twee maal verwend op Italiaans culinair gebied .met verse producten maakt men hier super gerechten. Ook de wijnkaart is subliem. Kunnen dit zeker aanraden zeker als je t uitzicht op de haven erbij neemt

Datum van bezoek: september 2018
3 september 2018 beoordeeld

Twee maal gegeten tijdens onze vakantie. Elke keer een verassing ; uitzonderlijk gerechten, prima bereidingen en zeer vriendelijke bediening in een perfekte ambiance.
Chapeau !

Datum van bezoek: augustus 2018
23 oktober 2017 beoordeeld

Het is een relatief klein restaurant, dus kom op tijd of reserveer tijdig.
Wij konden gelukkig nog een tafeltje bemachtigen. De bediening is heel vriendelijk. Naast de kaart serveren ze dagelijks ook nog enkele specials. Uiteindelijk hebben we gekozen voor de antipasti en een pastagerecht, dit was voor ons voldoende. Nu hadden we namelijk nog plek voor het heerlijke chocoladetaartje als toetje!

Prima gegeten, maar niet goedkoop. We zaten op balkon en de akoestiek was hier soms wat vreemd, hierdoor kon je elkaar af en toe lastig verstaan.

Datum van bezoek: september 2017
Giovanni B, Propietario van Restaurante La Scala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2017

Thanks for your positive review!

La Scala team

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontspannen gezeten en gegeten! Attente bediening en verse producten!!! Aanrader als je van pasta houdt! Pizza’s hebben ze niet, maar daar kwamen we uiteraard niet voor!!!!

Datum van bezoek: oktober 2017
Giovanni B, Propietario van Restaurante La Scala, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2017

Thank you very much for your review!
We hope to see you again very soon,
Kind regards,

La Scala team

Reizigers die Restaurante La Scala bekeken, bekeken ook

In Restaurante La Scala geweest? Deel je ervaringen!