23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal gekozen voor een Zafiro hotel. Dit hotel (Can Picafort) is rustiger en groener dan Palmanova vorig jaar. (Palmanova wel iets luxueuzer). Mooie wandelweg langs de zee. Zeer goed hotel voor gezinnen met (kleine) kindjes! Eten zeer gevarieerd en lekker. Kamer met jacuzzi was top. Ook voor in te plonsen met de kindjes. (O.a. met bootje, zwembandjes) Op verzoek hele leuke surprise gekregen voor de verjaardag van mijn zoontje. Personeel heel vriendelijk. Aanrader!

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer goede vakantie gehad, geen enkele klacht buiten het koude zwembad water en de slechte matras, verder grote verzorgde kamer, groot kinder zwembad, zeer goed buffet waar na een week nog steeds afwisseling in was. Een zalig hotel waar je om 6.30u niet op moet staan om een handdoek te gaan leggen, om 9 uur waren er nog voldoende ligstoelen. Wij waren met onze 5 jarige daar. Top hotel voor gezinnen met kinderen tot max 9 jaar

Verbleef: juni 2018, reisde met familie
Zafiro H, Director de Relaciones con Clientes van Zafiro Can Picafort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018

Dear Chris,
We really appreciate your comments about our hotel. We are proud to read that we met your expectations. We would love to have you back, please do not hesitate to visit us.
Best regards

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruime en goed onderhouden kamers. Sommige wel wat verouderd. Hulpvaardig personeel, prachtige accomodatie en gevarieerd buffet. Enkel het zwembadwater is 2 à 3 graden te koud en free wifi kan vooral buiten beter. Toffe animatie overdag, maar er werd soms te weinig reclame voor gemaakt waardoor activiteiten niet succesvol waren en soms zelfs niet plaats vonden.

21 mei 2018 beoordeeld

Mooi terrein met zwembad. Ook een restaurant en bar aanwezig. Een animatieteam voor jong en oud. Kamers/appartementen zijn vrij schoon.

Niet altijd parkeergelegenheid op het terrein.
Drankjes in de bar of restaurant zijn prijzig.
Accommodatie is mooi en netjes ingericht maar de kamers/appartementen zijn zeer gehorig: een vrouw op hakken, rondrennende kinderen 's ochtends vroeg, deuren, schuifpuien en verplaatsing van stoelen gaat gepaard met herrie/geluid en dat leidt tot irritatie met slechte nachtrust tot gevolg. Groot minpunt !!

Kamertip: Kamers bovenin kiezen ivm geluidsoverlast (lopende en rennende kinderen)
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Zafiro H, Director de Relaciones con Clientes van Zafiro Can Picafort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Dear Michele L,
Thank you very much for your comments about our hotel. We regret that some aspects have not reached 100% of your satisfaction and we will take them into account to improve our service. We hope to welcome you again in the near future.
Yours sincerely

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Park werd iedere dag schoongemaakt. Ruim opgezet. Eten was goed. Wel erg gehorige gebouwen. Hotel is rustig gelegen ong. 10 min wandelen van strand en winkeltjes. Tip; boek een royal terrace appartement, deze is voorzien van dakterras met jacuzzi!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Zafiro H, Gerente van Zafiro Can Picafort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dear Danchi46,
Thank you very much for your positive review of our hotel and for your recommendation. It was a pleasure for all our staff to welcome you at our hotel.
With our best regards.