Beoordeeld op 28 april 2018

wij hadden kamer 4018 was erg schoon. Ik had zelf paar min punten over dit hotel de kleine shampoo en douche gel werd na 3 dagen niet meer bij gevuld. Wij zijn toen na 2 dagen naar de receptie gegaan om er na te vragen we werden een beetje arrogant behandeld en kwam er op neer dat het niet meer werd bijgevuld dat wij het maar moesten kopen of bij hun of in de supermarkt. Vervolgens vroegen wij een dag voor ons vertrek of het eventueel mogelijk was om een late uit check te kunnen doen dit ging om paar uurtje (max 3 uur) dat kon geregeld worden maar dan moesten wij even 30 euro extra bij betalen toch jammer als je dan ziet dat onze verdiepen niet helemaal vol zat. De wifi was ok erg slecht terwijl er een modem naast onze deur hing de wifi viel telkens weg en even een normaal filmpje kijken ging totaal niet. De ventilatie werk ok niet mee was erg warm op de kamer we hadden airco maar die deed niks. Bij het uitchecken vroegen wij of de koffers nog even konden achter laten dan krijg je een bos sleutels mee en er word gewezen naar een deur daar kan je dan je koffers achter laten. En het balkon licht ging ok vanzelf uit rond half 11 was ok wel apart. de plaats cala millor was wel erg mooi !

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
MarinsHotels, Reception van Marins Hotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 mei 2018

Lieve gasten,

Hartelijk dank voor uw tijd om het hotel te waarderen.

Het spijt ons dat u het gevoel heeft gehad dat u uw eigen shampoo had moeten kopen of meebrengen, er zijn dit jaar een aantal nieuwe medewerkers aan de receptie die helaas niet helemaal goed geinformeerd waren. ( daar heeft u natuurlijk geen schuld van en daarvoor bieden we onze excuses aan.)
Het is inderdaad een vaste regel bij een late uit check dat dit 30€ kost. Zowel in het voorseizoen als in het hoogseizoen. Het gaat hier niet om of het hotel vol is of niet dit is een vaste regel voor iedereen.
Als u problemen had met de airco waarom heeft u dit niet meteen gemeld? Hier gaat het om technische redenen die heel waarschijnlijk verholpen hadden kunnen worden.
Het licht op het balkon gaat automatisch uit vanwege de nacht rust.
Er zijn inderdaad 2 kofferkamers aanwezig waar u zolang de koffer kan plaatsen. De grote knuffel aan de sleutel is om te vermijden dat de mensen de sleutel meenemen en vervolgens de volgende gasten hun koffer niet kunnen plaatsen .

Wij hopen dat u toch een fijne vakantie heeft gehad en kleine punten zoals het wifi kan altijd verbeterd worden.

Vriendelijke groeten,

Vera, Marins playa .

Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super hotel, hebben dit hotel geboekt na het lezen van de goede beoordelingen op zoover. We hebben de premium room genomen met ontbijt voor onze vakantie van 10 dgn. De kamer was top met een heel groot en comfortabel 2 persoons bed en nog een 2 persoons slaapbank voor ons zoontje van 4 jaar.. de kamer was geweldig maar het Hotel zeker ook, goeie animatie voor de kids, zeker kindervriendelijk en dichtbij het strand wat wel een vereiste was voor ons! Leuk stadje ook met zat leuke eettentjes.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

Hotel is in gericht op kinderen, personeel zeer vriendelijk. Eten is redelijk beetje vreedschuur idee. En echt veel variatie is er niet. Maar je betaalt er ook na dus we klagen zeker niet. Drank prijzen zijn redelijk. Animatie team wat er was was super voor de kinderen. Al met al een aanrader. Met 20 stappen sta je aan de boulevard. Met genoeg te zien.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2017

2e jaar op rij in dit fantastisch hotel doorgebracht.

Dit jaar hadden we de gerenoveerde 3 persoons kamers in het hoofdgebouw met een eigen dakterras! Super te vertoeven met een kindje van 8 maanden en een kindje van 4.5 jaar!

Grote kamer met genoeg ruimte, heerlijk dakterras waar papa en of mama kon liggen in de zon terwijl de kleinste zijn middagdutje deed.

- De schoonmaak was perfect en goed. Zodat de kleine kon kruipen.
- Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
- Het eten was voor ons heerlijk, genoeg gevarieerd en vers. Hierdoor was het mogelijk ook voor de kleinste om mee te eten.
- Het animatie team was echt helemaal fantastisch en energiek de hele vakantie lang. Ochtend of avond, ze waren er voor de kids! Top!!

In het najaar gaan we zeker weer een paar dagen terug, want dit voelt als ons 2e thuis.. Heerlijk!

Bedankt voor een onvergetelijke vakantie Mains Playa!!

Kamertip: Premium kamers zijn een echte aanrader, hoofdgebouw 5e etage met prachtig uitzicht, grote kamers en rustig!
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 20 juni 2017

Voor de derde maal op rij in Marins Playa was het wederom geweldig vertoeven personeel herkende je gelijk en was weer zeer vriendelijk en behulpzaam.
Buffet op de eerste etage was weer goed verzorgden het avondprogramma was op weer top.
Wederom hartelijk bedankt dat we weer 15 dagen hebben mogen genieten van een geweldige vakantie.

Kamertip: meerdere kamers gehad allemaal perfect
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 12 juli 2017

Hartelijk dank voor deze waardering, dit betekend heel veel voor ons.
Fijn dat u weer genoten heeft van uw vakantie.
Hopelijk tot volgend jaar.