“Lekker”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker tapas gegeten, vriendelijk personeel, het ziet er netjes en schoon uit een minpuntje, we kregen ons eten wel heel snel.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

9 september 2017 hier gegeten. Was erg druk maar hebben toch nog plaats gekregen ondanks vele reserveringen
Hadden visschotel gegeten. Geweldig, zo uit de zee, erg vers.
Vriendelijk, attent personeel.(niet allemaal)
Aanrader

31 juli 2017 beoordeeld

dit restaurant is alle avonden volzet en veel maken een reservatie. De service is vlot en niet overdreven vriendelijk. we bestelden het tapas menu met 0.5 l Sangria. dat varieert van dag tot dag. Kwaliteit is gemiddeld zeker als je vergelijkt met minder toeristische restaurants in Cala Millor. Prijs kwaliteit verhouding is ietwat duur. Samengevat gemiddelde kwaliteit in een enorm toeristisch restaurant waar ze je niet van straat roepen om hun tafels te vullen.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaak oogt prachtig. Heerlijke geuren komen je tegemoet als je langs loopt.
En daar hield de pret op.
Wij hadden er zin in, maar kregen taai oud brood als voorgerecht. Hoofdgerecht was nog sneuer en de obers bleven over onze hoofden heen schreeuwen. Niks gezelligheid of kwaliteit. Voor een toetje dan ook niet gebleven...

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer in onze vakantie hier gegeten omdat deze hier op tripadvisor hoog gewaardeerd was. Eerste keer hadden we de tapas vd chef met halve liter rosé. Tapas waren redelijk. Rosé lekker.
2e keer wilde we het toch nog eens proeven en toen zelf tapas vd kaart gekozen. Deze waren wat lekkerder.

Reizigers die Tapas De Sa Caleta bekeken, bekeken ook

In Tapas De Sa Caleta geweest? Deel je ervaringen!