Hipotels Mercedes(Cala Millor)
  • Aan het strand
Marins Cala Nau(Cala Millor)
Gratis annuleren tot 23/07
Marins Hotels(Cala Millor)
  • Aan het strand
  • Restaurant
TripAdvisor
13 september 2016 beoordeeld

Volledig Duits hotel zonder tuin,mooie kamers,goed onderhouden,restaurant volledig afgesloten buiten eten niet mogelijk,zeer druk in de diningroom vanwege een massa huilende kinderen,meestal ouders met weinig verstand qua opvoeding,slechts een warme toog die veel te klein is dus lange file,eten gewoon tot goed,de all in formule is van de laagste kwaliteit,dranken van zeer laag niveau gewoon niet waardig voor wat je moet betalen,wil je iets beter moet je voor alles bijbetalen,de safe,de minibar speciale bedden met dak aan de pool,betere dranken kortom voor alles moet je bijbetalen ,zwembad regels zijn er niet dus ik ga er danook niet over uitwijden hoe het er aan toe gaat,er zit een redder maar voor wat dat weet ik niet,de dresscode in restaurant word goed opgevolgd door de heren maar over een dresscode voor de dames word nooit iets gemeld en dat mag ook wel eens aan de orde komen,de poolbar doet dienst voor alles,wil je s'avond mooi opgekleed een aperitief nemen voor het eten dan is er maar een plaats,de poolbar dus met je mooie kleren terug op dezelfde kussen doordrongen met water en zonnebrand olie,er is een deftige bar maar die is nooit open,echt zonde,Zoals altijd zijn mijn beoordeling eerlijk en objectief ,nu ook weer en ik hoop dat mensen die dit hotel willen boeken nu beter zijn ingelicht dan wij zelf,voor ons is dit hotel niet meer aan de orde.Bijna iets vergeten,het personeel is vriendelijk en werkt hard,thanks voor dat.

Kamertip: vraag zeezicht en zo hoog mogelijk
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft mooie, grote, schone kamers. Ze zijn sfeervol ingericht en hebben een ruime badkamer. Bedden zijn zeer goed.

Het eten is lekker, uitgebreid buffet en zeer vriendelijke en hartelijke bediening.

We vonden het wel te massaal, all inclusive was eigenlijk te veel, we zijn elke dag elders wezen lunchen en borrelen en hebben het zwembad ontweken.

Cala Millor is weinig authentiek. Wel een schitterend strand en een goed uitgangspunt om leuke dagtrips te maken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 augustus 2016 beoordeeld

We hadden 2 standaardkamers gevraagd naast elkaar en kregen 1 standaardkamer en een studio met keukentje met een supergroot terras.Je kon vanuit de aparte slaapkamer op het terras wandelen naar de living.Super!Het eten was hier ook super en uitgebreid!Er was iedere avond naast het gewone aanbod ook een extraatje:sushi,burrito,wrap,... Ook voor de kinderen was het het paradijs:bij het dessertbuffet in het restaurant was er naast de gewone desserts altijd ijs,verschillende snoepjes,loly's,..Bij de all-in kon je in de bar bij het zwembad de hele namiddag 5 verschillende ijsjes eten,crocqs,nacho's,taart,fruit,... We zouden alleen al voor het eten terugkomen!!!De ligging was ook ideaal:op 5 min.van het strand en het gezellige winkelcentrum.Voor het hotel stopte er ook een expressbus die je op 1u naar Palma bracht(19 euro heen en terug)en een gewone bus.Er was ook een taxistand voor het hotel.Enige minpuntje:het zwembad was vrij koud.Wij hebben hier alvast een supervakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld

Een echte aanrader, iedereen voelt zich hier meteen thuis. Heel vriendelijk personeel, ruime kamer. All in is heel veel variatie voor iedereen en ook voldoende. Het zwembad is ruim en kinderen en mindervaliden zijn er welkom. Er is aan alles gedacht. Goede wifi in hotel en niet betalend wat zeker een pluspunt is de dag van vandaag.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Hipotels, Recepcionista van Hipotels Cala Millor Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u zich heeft kunnen ontspannen en een aangenaam verblijf heeft gehad. We zijn blij dat alle verwachtingen zijn overtroffen, dat is voor ons heel belangrijk.

Met vriendelijken groeten,

Nicolette Garcia -
Receptie

20 juli 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel in heel het Hotel!!! Super proper!! Lekker eten en zeer verzorgd met veel variatie. zwembad is mooi verzorgd en er zijn voldoende lig zetels. Handdoekenleggers worden s morgens verwijderd. Er is mogelijkheid tot zeer vroeg ontbijt bij vertrek.
Enkele aandachtspunten:
*Geen koffie bij het middag en avond buffet (alleen in de bar)
*All-in is beperkt.(drank en ijs) Je kan meer krijgen wat je moet bij betalen dan wat inbegrepen zit in de all-in.
*5€ bij betalen voor halve dag gebruik van opblaas schuifaf is er over.
*Dochter van 9j vond geen aansluiting bij animatie wegens gebrek aanbod voor deze leeftijd. ze werd ook niet aangesproken.
*festival bekertje voor drank aan zwembad kan beter!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Hipotels, Recepcionista van Hipotels Cala Millor Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering, betreffende het vriendelijke personeel en het uitgebreide buffet. We zijn blij dat U genoten heeft van het eten lekker, en dat U ons Hotel zo mooi vond.

Betrekking tot All-inclusive hebben wij meer variatie, zoals: drankjes, ijs, fruit, banketbakkerij, sandwiches en gebak in de namiddag. We hebben ook iets nieuws, en Snackmenu voor klanten die liever iets bij de bar of rond het zwembad wat eten, so dat je dan niet hoeft aan te kleden om naar de eetzaal te gaan.

Het spijt ons vanwege de animatie, er is een schema voor Tieners (9 – 15 jaar) afgezien van de Mini´s en natuurlijk ook voor volwassenen. Wij danken u voor de suggestie om het aanbod voor Tieners uit te breiden, het is voor ons heel belangrijk om een betere service te bieden.

Een vriendelijke en zonnige groet en hopenlijk tot een spoedig weerzien.

Receptie – Nicolette García