1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heeft mooie, grote, schone kamers. Ze zijn sfeervol ingericht en hebben een ruime badkamer. Bedden zijn zeer goed.

Het eten is lekker, uitgebreid buffet en zeer vriendelijke en hartelijke bediening.

We vonden het wel te massaal, all inclusive was eigenlijk te veel, we zijn elke dag elders wezen lunchen en borrelen en hebben het zwembad ontweken.

Cala Millor is weinig authentiek. Wel een schitterend strand en een goed uitgangspunt om leuke dagtrips te maken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 augustus 2016 beoordeeld

We hadden 2 standaardkamers gevraagd naast elkaar en kregen 1 standaardkamer en een studio met keukentje met een supergroot terras.Je kon vanuit de aparte slaapkamer op het terras wandelen naar de living.Super!Het eten was hier ook super en uitgebreid!Er was iedere avond naast het gewone aanbod ook een extraatje:sushi,burrito,wrap,... Ook voor de kinderen was het het paradijs:bij het dessertbuffet in het restaurant was er naast de gewone desserts altijd ijs,verschillende snoepjes,loly's,..Bij de all-in kon je in de bar bij het zwembad de hele namiddag 5 verschillende ijsjes eten,crocqs,nacho's,taart,fruit,... We zouden alleen al voor het eten terugkomen!!!De ligging was ook ideaal:op 5 min.van het strand en het gezellige winkelcentrum.Voor het hotel stopte er ook een expressbus die je op 1u naar Palma bracht(19 euro heen en terug)en een gewone bus.Er was ook een taxistand voor het hotel.Enige minpuntje:het zwembad was vrij koud.Wij hebben hier alvast een supervakantie gehad en komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
9 augustus 2016 beoordeeld

Een echte aanrader, iedereen voelt zich hier meteen thuis. Heel vriendelijk personeel, ruime kamer. All in is heel veel variatie voor iedereen en ook voldoende. Het zwembad is ruim en kinderen en mindervaliden zijn er welkom. Er is aan alles gedacht. Goede wifi in hotel en niet betalend wat zeker een pluspunt is de dag van vandaag.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Hipotels, Recepcionista van Hipotels Cala Millor Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u zich heeft kunnen ontspannen en een aangenaam verblijf heeft gehad. We zijn blij dat alle verwachtingen zijn overtroffen, dat is voor ons heel belangrijk.

Met vriendelijken groeten,

Nicolette Garcia -
Receptie

20 juli 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel in heel het Hotel!!! Super proper!! Lekker eten en zeer verzorgd met veel variatie. zwembad is mooi verzorgd en er zijn voldoende lig zetels. Handdoekenleggers worden s morgens verwijderd. Er is mogelijkheid tot zeer vroeg ontbijt bij vertrek.
Enkele aandachtspunten:
*Geen koffie bij het middag en avond buffet (alleen in de bar)
*All-in is beperkt.(drank en ijs) Je kan meer krijgen wat je moet bij betalen dan wat inbegrepen zit in de all-in.
*5€ bij betalen voor halve dag gebruik van opblaas schuifaf is er over.
*Dochter van 9j vond geen aansluiting bij animatie wegens gebrek aanbod voor deze leeftijd. ze werd ook niet aangesproken.
*festival bekertje voor drank aan zwembad kan beter!

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Hipotels, Recepcionista van Hipotels Cala Millor Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2016

Geachte Gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering, betreffende het vriendelijke personeel en het uitgebreide buffet. We zijn blij dat U genoten heeft van het eten lekker, en dat U ons Hotel zo mooi vond.

Betrekking tot All-inclusive hebben wij meer variatie, zoals: drankjes, ijs, fruit, banketbakkerij, sandwiches en gebak in de namiddag. We hebben ook iets nieuws, en Snackmenu voor klanten die liever iets bij de bar of rond het zwembad wat eten, so dat je dan niet hoeft aan te kleden om naar de eetzaal te gaan.

Het spijt ons vanwege de animatie, er is een schema voor Tieners (9 – 15 jaar) afgezien van de Mini´s en natuurlijk ook voor volwassenen. Wij danken u voor de suggestie om het aanbod voor Tieners uit te breiden, het is voor ons heel belangrijk om een betere service te bieden.

Een vriendelijke en zonnige groet en hopenlijk tot een spoedig weerzien.

Receptie – Nicolette García

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel met alle voorzieningen van dien! Het eten was echt top! Heel lekker eten met een ruime keuze en heel veel afwisseling op het buffet! Vooral zondag was het buffet helemaal super, mooie stukjes vlees en iedereen kon een glas cava of jus-d'orange krijgen voordat je het restaurant binnen kwam. De kamers werden elke dag keurig schoon gemaakt en na een paar dagen fooi kregen we mooie zwanen gemaakt van handdoeken en rozenblaadjes op ons bed. Ook het water stroomt echt super goed in de douches en word snel warm! Ik kan eigenlijk maar een minpuntje bedenken en dat is dat de kluisjes voor op de kamer 12€ per week kosten. Voor de rest is het echt zo'n goed hotel, ik raad het iedereen aan! Bedankt allemaal voor de heerlijke vakantie!!

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Hipotels, Recepcionista van Hipotels Cala Millor Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016

Geachte Gast,

Fijn dat u zich heeft kunnen ontspannen en een aangenaam verblijf heeft gehad. We zijn blij dat U genoten heeft, het eten lekker vond, en dat U ons Hotel zo mooi vond.
Dat is voor ons heel belangrijk.

Een vriendelijke en zonnige groet en hopenlijk tot een spoedig weerzien.

Receptie –
Nicolette Garcia