“Leuk familiehotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beach Club Font de Sa Cala
Beoordeeld als nr. 5 van 22 hotels in Capdepera
12 augustus 2017 beoordeeld

Wij verbleven er in juli met 2 kinderen van 4 en 7. Onze Junior suite was rustig gelegen en ruim (bedden zijn wel hard). Het eten was het betere werk vanuit een hotelkeuken, ruim aanbod en leuk dat je buiten kon eten. Zwembaden waren leuk voor de kids, alleen jammer dat het toilet zo ver van het kinderzwembad gelegen was. Het hotel beschikt ook over een mooie tuin, soms wel wat berop/af. Fijne "Nederlands" talige animatie. Het hotel ligt wel een eindje af van de luchthaven, met de bus ben je dus een tijdje onderweg.
Internet enkel (gratis) te beschikking in de lobby.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Geachte heer pelevdkempen,

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.
Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Beach Club Font de Sa Cala
Bekijk de nieuwste beoordelingen

Een TripAdvisor-lid
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad wij waren met zijn 3en 2 volwassenen en 1 kind wij zijn echt uitgerust terug gekomen alles was goed het eten de kamer de mensen zoooo vriendelijk wij zaten in kamer 250 en willen volgend jaar zeer zeker terug en graag ook dezelfde kamer intussen al een mail gestuurd of dit mogelijk is zeker tot volgend jaar groetjes Richard Neuij Esther en Ayrton

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Geachte familia Neuij,

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar en dat u even de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad.
Ik zal de directie op de hoogte stellen van uw complimenten.

Ik lees al dat u terug wilt komen naar ons hotel hier op het zonnige Mallorca. Onze prijzen voor het komende seizoen staan vanaf eind september op onze website.

Nogmaals bedankt en tot snel!

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, reeds voor de tweede maal geweest.goede animatie, lekker eten en dranken inbegrepen s'avonds bij het eten. Altijd ligstoelen vrij bij het zwembad. En strand op 100m van hotel. Hier komen we zeker nog eens terug

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Geachte Filip B,

Harstikke bedankt voor uw positieve review op Tripadvisor.

Wij waarderen het dat onze gasten even de tijd nemen om ons feedback te geven. Daarnaast vinden wij het fantastisch om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Nogmaals bedankt voor uw commentaar en hopelijk zien we elkaar weer snel terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

30 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben een topvakantie gehad in beach club font de sa cala.
Propere basic kamers waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Heel erg lekker eten met veel verse producten en steeds meer dan keuze genoeg.
Propere zwembaden steeds met toezicht van een redder.
Enorm maar dan ook enorm vriendelijk en behulpzaam personeel.
Een tof animatieteam!
10/10 voor kindvriendelijkheid!!
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten nu in dit hotel. Hotel is fijn met kleine kindjes. Meteen grootste pluspunt aan het hotel: kindvriendelijke en fijne zwembaden. Altijd ligbedjes. Ook het eten is prima, genoeg keus en altijd zitplek. Over het algemeen vriendelijk personeel! Alles schoon.

Echter is er een aantal punten waardoor ik het geen 4* hotel vind:
-familiekamer is erg klein. Met een buggy en 2 kleine kindjes erin kan je bijna niet bewegen. Kamer is ook behoorlijk gedateerd. Douche is zeer matig en bedden zijn knoerhard. Misschien hebben wij gewoon pech met de kamer, maar onze kamer is echt matig.
-lift dikwijls stuk en ook erg klein. Vaak kan je de buggy de trappen op en af tillen, niet fijn!
-alles komt wat laat op gang: ontbijt pas om 8, drankjes bij Pools pas om 10:30. Met 2 kleine kids sta je om 6 al naast je bed en dan is t lang wachten.
-zelf bediening vh drinken restaurant. Een 4* hotel waar je zelf tijdens het eten je drinken moet halen heb ik nog nooit meegemaakt.

Al met al een prima hotel voor een weekje rust, maar zeker wat puntjes die tegenvallen.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

Geachte heer/mevrouw Ruiters82,

Ik wil u graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven op Tripadvisor.

Het doet ons namelijk erg goed om te lezen dat u bepaalde sterke punten aanduidt die voor ons erg belangrijk zijn.

Maar wat er met uw kamer gebeurt is betreuren wij ten zeerste omdat wij altijd het beste willen voor onze gasten. Om dit simpele probleem op te kunnen lossen had u voorbij de receptie kunnen komen om een andere kamer te kunnen bezoeken en dan uiteindelijk te beslissen of u van kamer wilde wisselen.

Het probleem met de lift was ons al bekend en na verschillende reparaties is het probleem verholpen. En daarnaast willen wij onze excuses aanbieden voor de eventuele problemen die u heeft moeten ondervinden.

Helaas zijn de tijden al sinds het begin van het jaar vastgesteld en werd u tijdens de check -in al op de hoogte gebracht van onze werktijden in het restaurant en de bar.

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw commentaar, zodat wij hier gezamelijk iets aan kunnen doen.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

30 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, ook Nederlandstalige animators, perfect voor kleine kinderen, mooie ligging en strand. enkel jammer voor de lange (2u) transfer. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

18 april 2017 beoordeeld

Topper voor sportievelingen- 11 goed onderhouden tennisterreinen, een verwarmd zwembad en fietsverhuur mogelijk .Voor de kleintjes is er een goed afgesloten speeltuin met allerhanden speeltuigen en een zwembadje .Ruime kamers met enkel of dubbel bedden plus sofa bed ,frigo en kluisje ( betalend ) in lange gebouwen met max. 2 verdiepingen, lift aanwezig.Alle dagen nieuwe handdoeken en kamers gekuist.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .Ruime restaurants met tafels voor 2 , 4, tot 10 personen : zeer uitgebreid ontbijt , middag en avondmaal met warm en koud buffet.
Eten van hoogstaande kwaliteit ,veel variatie en een uitgebreide desserten buffet.
Voor shoppers het stadje Cala Ratjada op 3 à 4 Km bereikbaar met bus of een toeristisch treintje.
Zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Met vriendelijke groeten.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capdepera in overweging
op 27.6 km afstand
PortBlue Club Pollentia Resort & Spa
op 7.0 km afstand
Viva Cala Mesquida Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Beach Club Font de Sa Cala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Beach Club Font de Sa Cala

Adres: Avenida Canyamel 48, 07589, Capdepera, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Capdepera
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Capdepera
Nr. 3 familiehotel in Capdepera
Nr. 5 luxe hotel in Capdepera
Nr. 7 romantisch hotel in Capdepera
Prijsklasse: € 93 - € 198 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Beach Club Font de Sa Cala 4*
Aantal kamers: 362
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Beach Club Font de Sa Cala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Club Font De Sa Cala Hotel Capdepera
Beach Hotel Capdepera
Beach Resort Capdepera

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?