Beach Club Font de Sa Cala
Park Hyatt Mallorca(Canyamel)
  • Gratis parkeren
Universal Hotel Castell Royal(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Aparthotel Canyamel Sun(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 278 per nacht.

Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 926 per nacht.

Priceline
Priceline
  • Gratis parkeren
Amoros(Cala Ratjada)(Heel veel waar voor je geld!)
Travelocity
TripAdvisor
  • Inclusief ontbijt
Een TripAdvisor-lid
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad wij waren met zijn 3en 2 volwassenen en 1 kind wij zijn echt uitgerust terug gekomen alles was goed het eten de kamer de mensen zoooo vriendelijk wij zaten in kamer 250 en willen volgend jaar zeer zeker terug en graag ook dezelfde kamer intussen al een mail gestuurd of dit mogelijk is zeker tot volgend jaar groetjes Richard Neuij Esther en Ayrton

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Geachte familia Neuij,

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar en dat u even de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad.
Ik zal de directie op de hoogte stellen van uw complimenten.

Ik lees al dat u terug wilt komen naar ons hotel hier op het zonnige Mallorca. Onze prijzen voor het komende seizoen staan vanaf eind september op onze website.

Nogmaals bedankt en tot snel!

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, reeds voor de tweede maal geweest.goede animatie, lekker eten en dranken inbegrepen s'avonds bij het eten. Altijd ligstoelen vrij bij het zwembad. En strand op 100m van hotel. Hier komen we zeker nog eens terug

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Geachte Filip B,

Harstikke bedankt voor uw positieve review op Tripadvisor.

Wij waarderen het dat onze gasten even de tijd nemen om ons feedback te geven. Daarnaast vinden wij het fantastisch om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Nogmaals bedankt voor uw commentaar en hopelijk zien we elkaar weer snel terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

30 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben een topvakantie gehad in beach club font de sa cala.
Propere basic kamers waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Heel erg lekker eten met veel verse producten en steeds meer dan keuze genoeg.
Propere zwembaden steeds met toezicht van een redder.
Enorm maar dan ook enorm vriendelijk en behulpzaam personeel.
Een tof animatieteam!
10/10 voor kindvriendelijkheid!!
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.
Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten nu in dit hotel. Hotel is fijn met kleine kindjes. Meteen grootste pluspunt aan het hotel: kindvriendelijke en fijne zwembaden. Altijd ligbedjes. Ook het eten is prima, genoeg keus en altijd zitplek. Over het algemeen vriendelijk personeel! Alles schoon.

Echter is er een aantal punten waardoor ik het geen 4* hotel vind:
-familiekamer is erg klein. Met een buggy en 2 kleine kindjes erin kan je bijna niet bewegen. Kamer is ook behoorlijk gedateerd. Douche is zeer matig en bedden zijn knoerhard. Misschien hebben wij gewoon pech met de kamer, maar onze kamer is echt matig.
-lift dikwijls stuk en ook erg klein. Vaak kan je de buggy de trappen op en af tillen, niet fijn!
-alles komt wat laat op gang: ontbijt pas om 8, drankjes bij Pools pas om 10:30. Met 2 kleine kids sta je om 6 al naast je bed en dan is t lang wachten.
-zelf bediening vh drinken restaurant. Een 4* hotel waar je zelf tijdens het eten je drinken moet halen heb ik nog nooit meegemaakt.

Al met al een prima hotel voor een weekje rust, maar zeker wat puntjes die tegenvallen.

Verbleef: juni 2017, reisde met familie

Geachte heer/mevrouw Ruiters82,

Ik wil u graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven op Tripadvisor.

Het doet ons namelijk erg goed om te lezen dat u bepaalde sterke punten aanduidt die voor ons erg belangrijk zijn.

Maar wat er met uw kamer gebeurt is betreuren wij ten zeerste omdat wij altijd het beste willen voor onze gasten. Om dit simpele probleem op te kunnen lossen had u voorbij de receptie kunnen komen om een andere kamer te kunnen bezoeken en dan uiteindelijk te beslissen of u van kamer wilde wisselen.

Het probleem met de lift was ons al bekend en na verschillende reparaties is het probleem verholpen. En daarnaast willen wij onze excuses aanbieden voor de eventuele problemen die u heeft moeten ondervinden.

Helaas zijn de tijden al sinds het begin van het jaar vastgesteld en werd u tijdens de check -in al op de hoogte gebracht van onze werktijden in het restaurant en de bar.

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw commentaar, zodat wij hier gezamelijk iets aan kunnen doen.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

30 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, ook Nederlandstalige animators, perfect voor kleine kinderen, mooie ligging en strand. enkel jammer voor de lange (2u) transfer. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten.