“Zeer goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Beach Club Font de Sa Cala
Beoordeeld als nr. 4 van 22 hotels in Capdepera
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, reeds voor de tweede maal geweest.goede animatie, lekker eten en dranken inbegrepen s'avonds bij het eten. Altijd ligstoelen vrij bij het zwembad. En strand op 100m van hotel. Hier komen we zeker nog eens terug

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

Geachte Filip B,

Harstikke bedankt voor uw positieve review op Tripadvisor.

Wij waarderen het dat onze gasten even de tijd nemen om ons feedback te geven. Daarnaast vinden wij het fantastisch om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Nogmaals bedankt voor uw commentaar en hopelijk zien we elkaar weer snel terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

30 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben een topvakantie gehad in beach club font de sa cala.
Propere basic kamers waar alles aanwezig is wat je nodig hebt.
Heel erg lekker eten met veel verse producten en steeds meer dan keuze genoeg.
Propere zwembaden steeds met toezicht van een redder.
Enorm maar dan ook enorm vriendelijk en behulpzaam personeel.
Een tof animatieteam!
10/10 voor kindvriendelijkheid!!
Wij komen zeker terug!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.
Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten nu in dit hotel. Hotel is fijn met kleine kindjes. Meteen grootste pluspunt aan het hotel: kindvriendelijke en fijne zwembaden. Altijd ligbedjes. Ook het eten is prima, genoeg keus en altijd zitplek. Over het algemeen vriendelijk personeel! Alles schoon.

Echter is er een aantal punten waardoor ik het geen 4* hotel vind:
-familiekamer is erg klein. Met een buggy en 2 kleine kindjes erin kan je bijna niet bewegen. Kamer is ook behoorlijk gedateerd. Douche is zeer matig en bedden zijn knoerhard. Misschien hebben wij gewoon pech met de kamer, maar onze kamer is echt matig.
-lift dikwijls stuk en ook erg klein. Vaak kan je de buggy de trappen op en af tillen, niet fijn!
-alles komt wat laat op gang: ontbijt pas om 8, drankjes bij Pools pas om 10:30. Met 2 kleine kids sta je om 6 al naast je bed en dan is t lang wachten.
-zelf bediening vh drinken restaurant. Een 4* hotel waar je zelf tijdens het eten je drinken moet halen heb ik nog nooit meegemaakt.

Al met al een prima hotel voor een weekje rust, maar zeker wat puntjes die tegenvallen.

Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

Geachte heer/mevrouw Ruiters82,

Ik wil u graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven op Tripadvisor.

Het doet ons namelijk erg goed om te lezen dat u bepaalde sterke punten aanduidt die voor ons erg belangrijk zijn.

Maar wat er met uw kamer gebeurt is betreuren wij ten zeerste omdat wij altijd het beste willen voor onze gasten. Om dit simpele probleem op te kunnen lossen had u voorbij de receptie kunnen komen om een andere kamer te kunnen bezoeken en dan uiteindelijk te beslissen of u van kamer wilde wisselen.

Het probleem met de lift was ons al bekend en na verschillende reparaties is het probleem verholpen. En daarnaast willen wij onze excuses aanbieden voor de eventuele problemen die u heeft moeten ondervinden.

Helaas zijn de tijden al sinds het begin van het jaar vastgesteld en werd u tijdens de check -in al op de hoogte gebracht van onze werktijden in het restaurant en de bar.

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw commentaar, zodat wij hier gezamelijk iets aan kunnen doen.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel!

30 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, ook Nederlandstalige animators, perfect voor kleine kinderen, mooie ligging en strand. enkel jammer voor de lange (2u) transfer. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

18 april 2017 beoordeeld

Topper voor sportievelingen- 11 goed onderhouden tennisterreinen, een verwarmd zwembad en fietsverhuur mogelijk .Voor de kleintjes is er een goed afgesloten speeltuin met allerhanden speeltuigen en een zwembadje .Ruime kamers met enkel of dubbel bedden plus sofa bed ,frigo en kluisje ( betalend ) in lange gebouwen met max. 2 verdiepingen, lift aanwezig.Alle dagen nieuwe handdoeken en kamers gekuist.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .Ruime restaurants met tafels voor 2 , 4, tot 10 personen : zeer uitgebreid ontbijt , middag en avondmaal met warm en koud buffet.
Eten van hoogstaande kwaliteit ,veel variatie en een uitgebreide desserten buffet.
Voor shoppers het stadje Cala Ratjada op 3 à 4 Km bereikbaar met bus of een toeristisch treintje.
Zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

2 november 2016 beoordeeld

de beachclub was TOP! Goede kamer met voldoende ruimte ondanks dat we er 2 kinderbedjes hadden staan (tweeling van 21 maanden). Het kinderzwembad was erg leuk, leuke glijbanen en lekker verwarmd (1dag storing, en dan is het wel koud dus is voor kinderbad wel een must).Ondanks dat het park goed vol zat waren er bij alle zwembaden voldoende bedjes vrij en was handdoekje leggen niet noodzakelijk.

Het eten was echt enorm goed!! buffet (zowel ontbijt als diner) was elke dag lekker op smaak, goed gevarieerd en zeer aardige bediening.
We hadden geen all-in, maar ook de snackkaart van de all-in was erg goed. dus geen buffetje met kleffe hamburgers, maar gewoon á la carte (kleinere kaart) all-in lunchen. Logisch dat hierdoor het verschil tussen all-in en halfpension groter is dan bij sommige andere ketens.

Animatie team was goed, waarbij de Nederlandse animators wel het voortouw namen. ook het onderhoud van het parc was goed, zowel de schoonmaak van de kamers, de tuin, tennisbanen... een hele hoge betrokkenheid van het personeel. Ook de Nederlandse gastheer heeft hierin een hoge betrokkenheid en oprechte interesse of alles naar wens is.

Kortom een ultiem vakantie gevoel!

• Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest John P.,

Thank your very much for taking the time to share such a positive review in TripAdvisor on your stay with us.
It is very nice to hear that your stay with your family with us was excellent and the service provided met your expectations.

We are really looking forward to welcoming you at the Beach Club Font de sa Cala to offer you again our warmest welcome and hospitality.

Best wishes,

24 oktober 2016 beoordeeld

Goed onderhouden en mooie ruime kamers met eveneens een zeer ruim balkon (interessant wanneer de kindjes nog een middagdutje moeten doen).
Het eten was zéér lekker met telkens veel keuze.
Het personeel was énorm vriendelijk, van de receptioniste tot de tuinmannen.
Enige nadeel is dat dit hotel nogal afgelegen is (wat langs een kant ook een voordeel is op vlak van rust). Capdepera is zo'n 3km stappen en Cala Ratjada zo'n 7km. Bij een langer verblijf zou ik een huurauto nemen om de regio te verkennen.
Er is een zeer leuk - verwarmd - kinderzwembad met allerlei glijbanen. Daarnaast zijn er nog 2 andere zwembaden.

Het strand - een mooie baai - is vlakbij. Enkel de (rustige) straat oversteken.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

Dear Clients,

thank you very much for your comment.

we are very glad to hear that you had such a good time in our hotel. we will make sure to pass on the compliments to the different departments.

we hope to see you again, hopefully very soon,

best wishes,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capdepera in overweging
op 2,3 km afstand
Zafiro Tropic
nr. 12 van 50 in Puerto Alcudia
1.080 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Beach Club Font de Sa Cala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Beach Club Font de Sa Cala

Adres: Avenida Canyamel 48, 07589, Capdepera, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Capdepera
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Capdepera
Nr. 3 familiehotel in Capdepera
Nr. 4 luxe hotel in Capdepera
Nr. 7 romantisch hotel in Capdepera
Prijsklasse: € 86 - € 270 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Beach Club Font de Sa Cala 4*
Aantal kamers: 362
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Beach Club Font de Sa Cala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Club Font De Sa Cala Hotel Capdepera
Beach Hotel Capdepera
Beach Resort Capdepera

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?