Beach Club Font de Sa Cala
  • Gratis parkeren
Aparthotel Canyamel Sun(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

• Gratis parkeren
Universal Hotel Castell Royal(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Travelocity
Park Hyatt Mallorca(Canyamel)
  • Aan het strand
  • Gratis internet
  • Restaurant
  • Gratis internet
30 mei 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, ook Nederlandstalige animators, perfect voor kleine kinderen, mooie ligging en strand. enkel jammer voor de lange (2u) transfer. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.
Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten.

18 april 2017 beoordeeld

Topper voor sportievelingen- 11 goed onderhouden tennisterreinen, een verwarmd zwembad en fietsverhuur mogelijk .Voor de kleintjes is er een goed afgesloten speeltuin met allerhanden speeltuigen en een zwembadje .Ruime kamers met enkel of dubbel bedden plus sofa bed ,frigo en kluisje ( betalend ) in lange gebouwen met max. 2 verdiepingen, lift aanwezig.Alle dagen nieuwe handdoeken en kamers gekuist.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel .Ruime restaurants met tafels voor 2 , 4, tot 10 personen : zeer uitgebreid ontbijt , middag en avondmaal met warm en koud buffet.
Eten van hoogstaande kwaliteit ,veel variatie en een uitgebreide desserten buffet.
Voor shoppers het stadje Cala Ratjada op 3 à 4 Km bereikbaar met bus of een toeristisch treintje.
Zeker voor herhaling vatbaar

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten.

2 november 2016 beoordeeld

de beachclub was TOP! Goede kamer met voldoende ruimte ondanks dat we er 2 kinderbedjes hadden staan (tweeling van 21 maanden). Het kinderzwembad was erg leuk, leuke glijbanen en lekker verwarmd (1dag storing, en dan is het wel koud dus is voor kinderbad wel een must).Ondanks dat het park goed vol zat waren er bij alle zwembaden voldoende bedjes vrij en was handdoekje leggen niet noodzakelijk.

Het eten was echt enorm goed!! buffet (zowel ontbijt als diner) was elke dag lekker op smaak, goed gevarieerd en zeer aardige bediening.
We hadden geen all-in, maar ook de snackkaart van de all-in was erg goed. dus geen buffetje met kleffe hamburgers, maar gewoon á la carte (kleinere kaart) all-in lunchen. Logisch dat hierdoor het verschil tussen all-in en halfpension groter is dan bij sommige andere ketens.

Animatie team was goed, waarbij de Nederlandse animators wel het voortouw namen. ook het onderhoud van het parc was goed, zowel de schoonmaak van de kamers, de tuin, tennisbanen... een hele hoge betrokkenheid van het personeel. Ook de Nederlandse gastheer heeft hierin een hoge betrokkenheid en oprechte interesse of alles naar wens is.

Kortom een ultiem vakantie gevoel!

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Dear Guest John P.,

Thank your very much for taking the time to share such a positive review in TripAdvisor on your stay with us.
It is very nice to hear that your stay with your family with us was excellent and the service provided met your expectations.

We are really looking forward to welcoming you at the Beach Club Font de sa Cala to offer you again our warmest welcome and hospitality.

Best wishes,

24 oktober 2016 beoordeeld

Goed onderhouden en mooie ruime kamers met eveneens een zeer ruim balkon (interessant wanneer de kindjes nog een middagdutje moeten doen).
Het eten was zéér lekker met telkens veel keuze.
Het personeel was énorm vriendelijk, van de receptioniste tot de tuinmannen.
Enige nadeel is dat dit hotel nogal afgelegen is (wat langs een kant ook een voordeel is op vlak van rust). Capdepera is zo'n 3km stappen en Cala Ratjada zo'n 7km. Bij een langer verblijf zou ik een huurauto nemen om de regio te verkennen.
Er is een zeer leuk - verwarmd - kinderzwembad met allerlei glijbanen. Daarnaast zijn er nog 2 andere zwembaden.

Het strand - een mooie baai - is vlakbij. Enkel de (rustige) straat oversteken.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Dear Clients,

thank you very much for your comment.

we are very glad to hear that you had such a good time in our hotel. we will make sure to pass on the compliments to the different departments.

we hope to see you again, hopefully very soon,

best wishes,

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel! Lekker eten, geweldig animatie, mooie kamers en leuke zwembaden!
Ook goede service in het hotel!
Leuke stadjes nabij, die je met taxi of bus kan bezoeken!
Hier komen we zeker nog eens terug!

Verbleef: juni 2016
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2016

Dear Sofie V,

thank you very much for your comment.
we are very glad to hear that you had a nice holiday and we would like to extend our gratitude for your comment and we surely hope to see you again in our hotel.
Best regards