Beach Club Font de Sa Cala
  • Gratis parkeren
Aparthotel Canyamel Sun(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Universal Hotel Castell Royal(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
Canyamel Garden(Canyamel)
TripAdvisor
  • Gratis internet
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vorig jaar in cala mesquida geweest te zijn . Komen we graag terug naar hier voor de 4de keer. Het eten is nog steeds ongelooflijk lekker en de service ook
Er ware nu wel meer vooral kleine kinderen aanwezig. Maar dit merk je enkel in het restaurant. Het domein is uitgestrekt zodat je steeds een rustig plaatsje kan vinden. De 2 extra allinn restaurants brengen gevarieerd eten overdag (Mexicaans of Italiaans) voor als je eens geen zin hebt om naar het hoofdrestaurant te gaan. Dranken zijn lekker en van de gekende merken (geen flutscola limonade of cocktails) dit is voor mij belangrijk samen met de gevarieerde keuken en de propere kamers. Tot volgend jaar !!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Harstikke bedankt voor uw positieve feedback, uw vriendelijke woorden over ons hotel waren zeer aangenaam om te lezen.

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw review.
Wij hopen u en uw familie hopelijk snel weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

Nogmaals harstikke bedankt en wij wensen uw nog een hele fijne dag.

Met vriendelijke groeten.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er met 2 kinderen naartoe geweest en vonden het super. De animatie was zeer goed, het eten uitstekend en het personeel heel vriendelijk. Dichtbij is er nog een baai waar je naar hartelust kunt zonnebaden en zwemmen in de zee. Als je de omgeving wil verkennen raad ik aan om een auto te huren.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw review.

Nogmaals harstikke bedankt en wij wensen uw nog een hele fijne dag.

Met vriendelijke groeten.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is vooral gericht op gezinsvakanties, families met (kleinere) kinderen voelen er zich duidelijk op hun gemak.

Aangename en verzorgde kamers die dagelijks een degelijk bezoek van de poetsvrouw krijgen. Voor zij die graag vroeg rusten, vraag naar een kamer die niet gelegen is langs de kant van het podium waar iedere avond de mini-disco en een erg professionele show plaats vinden. De discotheek zorgt nadien nog geruime tijd voor de nodige (enigszins gedempte) bassen.

Er is een ruime keuze aan eten en drinken en de all-in-formule lijkt het meest aangewezen, naast de mogelijkheid om van half pension gebruik te maken. Enkel de wijn die je zelf kan tappen is niet meteen een toppertje te noemen. Maar voor 2, 3 of 4 € extra (als je all-in boekte) krijg je wel een degelijke fles wijn bij het eten.

Het animatieteam krijgt een dikke pluim voor hun niet aflatende inzet om het de kinderen (mini-club) en overige gasten (shows en activiteiten) naar de zin te maken. Verschillende Nederlandse leden, onze Belgische Jacky, Spaanse animatoren ...

In de nabije omgeving is niet veel te zien, behalve een leuk strandje op 50 m afstand. Met het openbaar vervoer kan men naar het iets verder gelegen Cala Radja. Met de taxi vanaf de standplaats tegenover het hotel kan het ook, een normaal tarief ligt tussen de 7 á 8 € / enkele rit.

Leuke vakantie gehad met de hele familie.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Hartstikke bedankt voor uw commentaar.

We vinden het fijn om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende departementen die u in uw bericht heeft vermeldt.

Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes en schoon hotel. Super voor kinderen. Baden waren nog redelijk koud, buffet was uitgebreid gevarieerd en goed, maar wat we altijd bij buffetten hebben...je wordt dat spul toch beu. We hadden een huurauto dus ideaal hotel voor ons. Als je door het centrum wilt flaneren is te ver weg. Dus zoek het vertier op het complex erbuiten is weinig te doen.

Verbleef: juni 2016, reisde met familie

Harstikke bedankt voor uw positieve mening.

Het doet ons goed om te lezen dat u een leuke vakantie met ons heeft gehad.
Ik zal het personeel informeren die u in uw bericht heeft vermeldt.

Hopelijk zien we u snel weer terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gezin met meid van bijna 4 en zoon van net 1 zijn hier net 11 dagen geweest. We hadden een huurauto genomen dus geen last van de lange transfer.

Het hotel is groot en veel nadruk op sport en tennis. Er worden hier een aantal toernooien gehouden zelfs. Groot maar alle hoeken van het park zijn makkelijk en snel te bereiken. Kinderbad is geweldig met veel schaduw. De overige twee baden zijn ook fijn. De kamers zijn ruim. Jammer dat er geen kamers zijn met een extra kamer voor de kids. De mensen zijn vriendelijk en werken hard. Wij waren all inclusive. Voor het gemak. Wij zijn geen drinkers of zware eters. Het eten was goed. Meestal in het hoofdrestaurant gegeten. Veel keuze. De texmex was lekker. De snackbar/ pizzeria vond ik mager. Slechte pizza's en net even te simpele gerechten. Wij vonden het jammer dat de restaurants om 19 uur pas open gingen. Met ons Nederlandse schema zouden de kids dan al naar bed gaan. Je kan je voorstellen dat dit niet de gezelligste etentjes waren ;)

De animatie was zeer goed/ fanatiek. Moet je wel van houden. Mini disco begon om 20:30. Helaas te laat voor ons. En de show ook. De animatie was heel leuk voor de kids. Ook de miniclub was een welkome afwisseling tussen het zwemmen en de uitstapjes.

Het strand was heel mooi. Bedjes kosten wel geld.

Kortom een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde met familie

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar, en dat u even de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad.
Ik zal de directie op de hoogte stellen van uw complimenten en verbeteringspunten.

Hopelijk zien we u en uw familie snel weer terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.