“VAKANTIE OP MALLORCA / FONT DE SA CALA”
Beoordeling van Beach Club Font de Sa Cala

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beach Club Font de Sa Cala
Beoordeeld als nr. 5 van 22 hotels in Capdepera
8 september 2016 beoordeeld

prachtige vakantie, mooie wandelingen te maken direct in de buurt.
klein strand aan de overkant van de straat.
zeer lekkere en verzorgde buffetten, alles in overvloed.
behulpzaam personeel ( op enkelingen na )
zeker een aanrader

Kamertip: voor rustige kamers vraag geen kamer uit blok A
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde alleen
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2016

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.
Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Nogmaals harstikke bedankt en hopelijk tot snel.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Beach Club Font de Sa Cala
Bekijk de nieuwste beoordelingen

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vorig jaar in cala mesquida geweest te zijn . Komen we graag terug naar hier voor de 4de keer. Het eten is nog steeds ongelooflijk lekker en de service ook
Er ware nu wel meer vooral kleine kinderen aanwezig. Maar dit merk je enkel in het restaurant. Het domein is uitgestrekt zodat je steeds een rustig plaatsje kan vinden. De 2 extra allinn restaurants brengen gevarieerd eten overdag (Mexicaans of Italiaans) voor als je eens geen zin hebt om naar het hoofdrestaurant te gaan. Dranken zijn lekker en van de gekende merken (geen flutscola limonade of cocktails) dit is voor mij belangrijk samen met de gevarieerde keuken en de propere kamers. Tot volgend jaar !!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Harstikke bedankt voor uw positieve feedback, uw vriendelijke woorden over ons hotel waren zeer aangenaam om te lezen.

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw review.
Wij hopen u en uw familie hopelijk snel weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

Nogmaals harstikke bedankt en wij wensen uw nog een hele fijne dag.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er met 2 kinderen naartoe geweest en vonden het super. De animatie was zeer goed, het eten uitstekend en het personeel heel vriendelijk. Dichtbij is er nog een baai waar je naar hartelust kunt zonnebaden en zwemmen in de zee. Als je de omgeving wil verkennen raad ik aan om een auto te huren.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2016

Ik zal de directie persoonlijk op de hoogte stellen van uw review.

Nogmaals harstikke bedankt en wij wensen uw nog een hele fijne dag.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is vooral gericht op gezinsvakanties, families met (kleinere) kinderen voelen er zich duidelijk op hun gemak.

Aangename en verzorgde kamers die dagelijks een degelijk bezoek van de poetsvrouw krijgen. Voor zij die graag vroeg rusten, vraag naar een kamer die niet gelegen is langs de kant van het podium waar iedere avond de mini-disco en een erg professionele show plaats vinden. De discotheek zorgt nadien nog geruime tijd voor de nodige (enigszins gedempte) bassen.

Er is een ruime keuze aan eten en drinken en de all-in-formule lijkt het meest aangewezen, naast de mogelijkheid om van half pension gebruik te maken. Enkel de wijn die je zelf kan tappen is niet meteen een toppertje te noemen. Maar voor 2, 3 of 4 € extra (als je all-in boekte) krijg je wel een degelijke fles wijn bij het eten.

Het animatieteam krijgt een dikke pluim voor hun niet aflatende inzet om het de kinderen (mini-club) en overige gasten (shows en activiteiten) naar de zin te maken. Verschillende Nederlandse leden, onze Belgische Jacky, Spaanse animatoren ...

In de nabije omgeving is niet veel te zien, behalve een leuk strandje op 50 m afstand. Met het openbaar vervoer kan men naar het iets verder gelegen Cala Radja. Met de taxi vanaf de standplaats tegenover het hotel kan het ook, een normaal tarief ligt tussen de 7 á 8 € / enkele rit.

Leuke vakantie gehad met de hele familie.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2016

Hartstikke bedankt voor uw commentaar.

We vinden het fijn om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende departementen die u in uw bericht heeft vermeldt.

Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Netjes en schoon hotel. Super voor kinderen. Baden waren nog redelijk koud, buffet was uitgebreid gevarieerd en goed, maar wat we altijd bij buffetten hebben...je wordt dat spul toch beu. We hadden een huurauto dus ideaal hotel voor ons. Als je door het centrum wilt flaneren is te ver weg. Dus zoek het vertier op het complex erbuiten is weinig te doen.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie

Harstikke bedankt voor uw positieve mening.

Het doet ons goed om te lezen dat u een leuke vakantie met ons heeft gehad.
Ik zal het personeel informeren die u in uw bericht heeft vermeldt.

Hopelijk zien we u snel weer terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gezin met meid van bijna 4 en zoon van net 1 zijn hier net 11 dagen geweest. We hadden een huurauto genomen dus geen last van de lange transfer.

Het hotel is groot en veel nadruk op sport en tennis. Er worden hier een aantal toernooien gehouden zelfs. Groot maar alle hoeken van het park zijn makkelijk en snel te bereiken. Kinderbad is geweldig met veel schaduw. De overige twee baden zijn ook fijn. De kamers zijn ruim. Jammer dat er geen kamers zijn met een extra kamer voor de kids. De mensen zijn vriendelijk en werken hard. Wij waren all inclusive. Voor het gemak. Wij zijn geen drinkers of zware eters. Het eten was goed. Meestal in het hoofdrestaurant gegeten. Veel keuze. De texmex was lekker. De snackbar/ pizzeria vond ik mager. Slechte pizza's en net even te simpele gerechten. Wij vonden het jammer dat de restaurants om 19 uur pas open gingen. Met ons Nederlandse schema zouden de kids dan al naar bed gaan. Je kan je voorstellen dat dit niet de gezelligste etentjes waren ;)

De animatie was zeer goed/ fanatiek. Moet je wel van houden. Mini disco begon om 20:30. Helaas te laat voor ons. En de show ook. De animatie was heel leuk voor de kids. Ook de miniclub was een welkome afwisseling tussen het zwemmen en de uitstapjes.

Het strand was heel mooi. Bedjes kosten wel geld.

Kortom een aanrader!

Verbleef: Juni, 2016, reisde met familie

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar, en dat u even de tijd heeft genomen om deze review te schrijven.

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad.
Ik zal de directie op de hoogte stellen van uw complimenten en verbeteringspunten.

Hopelijk zien we u en uw familie snel weer terug in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

18 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben in juli 2015 genoten van een heerlijke vakantie in dit hotel. Een ideaal hotel voor wie met kinderen op reis gaat. Er is een heel mooi kinderzwembad, speeltuin en allerlei animatie voor kinderen. Het eten was er heel erg lekker ook voor de aller kleinste een aangepast menu. Voor de kleintjes waren er ook plastic borden en bestek voorzien. De ligging is heel erg rustig aan een baai.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2016

Wat fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf met ons heeft gehad.
Ik zal de directie op de hoogte stellen van uw complimenten.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capdepera in overweging
op 27.6 km afstand
PortBlue Club Pollentia Resort & Spa
op 7.0 km afstand
Viva Cala Mesquida Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Beach Club Font de Sa Cala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Beach Club Font de Sa Cala

Adres: Avenida Canyamel 48, 07589, Capdepera, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Capdepera
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Capdepera
Nr. 3 familiehotel in Capdepera
Nr. 5 luxe hotel in Capdepera
Nr. 7 romantisch hotel in Capdepera
Prijsklasse: € 93 - € 198 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Beach Club Font de Sa Cala 4*
Aantal kamers: 362
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Beach Club Font de Sa Cala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Club Font De Sa Cala Hotel Capdepera
Beach Hotel Capdepera
Beach Resort Capdepera

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?