Beach Club Font de Sa Cala
  • Gratis parkeren
Aparthotel Canyamel Sun(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 179 per nacht.

Universal Hotel Castell Royal(Canyamel)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Aan het strand
  • Aan het strand
Park Hyatt Mallorca(Canyamel)
Hyatt.com
US$ 1.087
  • Gratis internet
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is netjes en bediening is goed. Zwembaden zijn prima incl badmeester. Animatie is super goed. Beter hebben wij nog niet gehad in al die jaren. Eten is prima...alleen mijn ontbijtspek mag wel wat harder gebakken worden haha. Kortom niets mis met dit hotel.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2015

Hartstikke bedankt voor uw commentaar.
We vinden het fijn om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende departementen die u in uw bericht heeft vermeldt.
Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

10 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was top zowel zwembad als eten heel verzorgd, altijd plaats aan zwembaden niet nodig op handdoeken smorgens vroeg te leggen!! Eten was echt lekker we waren er 14 dagen en er was genoeg afwisseling!!! Echt heel goed voor gezinnen en rustige vankanties. Enige minpunt is de transfer naar hotel 1u 50 m is wel heel lang!!! Best taxi of auto huren naar hotel 40 m rijden!! Wij keren zeker terug

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Harstikke bedankt voor uw commentaar.
Het doet ons goed om te lezen dat u en uw familie een geweldige vakantie hebben gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende afdelingen die u in uw bericht heeft vermeldt.
Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

31 juli 2015 beoordeeld

Juist terug van vakantie , wij hebben er 9 nachten verbleven . Persoonlijk vindt ik het de 8,8 niet waard , verleden jaar ook naar mallorca geweest en die had maar 8,4 en was zeker zo goed . Pluspunten zijn inderdaad het eten ,veel variatie . Het kinderzwembad ook , maar met kinderen ouder dan 6 jaar is het volgens mij een beetje saai in het kinderzwembad. De kamers waren ook zeker in orde , elke dag gepoetst en een goedwerkende douche en airco. Minpunten waren de animatie , toch zeker de miniclub . Het animatie team , na een activiteit gingen ze altijd nog zwemmen in de grote zwembaden. Opzich niks mis mee maar in mijn ogen konden die niet alle kinderen int oog houden, als er een kind in het diep sprong dat hadden die nooit kunnen zien met alle gevolgen vandien . Want niet alle kinderen tussen 4 en 6 kunnen zwemmen . Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk ( sommige wel en sommige niet) het waren altijd dezelfde. En de ligging is inderdaad wel heel rustig . Niks te zien.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar.
Tripadvisor werkt niet met een rating systeem gebaseerd op cijfers, dat is een andere website.
Ik zal uw adviesen doorgeven aan de directie en tevens ook aan het animatie team van ons hotel. De veiligheid van de kinderen staat bij ons hoog aangeschreven en daarom vinden wij het belangrijk dat er direct actie wordt ondernomen.

De ligging is inderdaad rustig daar heeft u gelijk in, maar onze gasten kiezen ons hotel vanwege onze ligging. Daarnaast zijn de volgende dorpjes op steenworp afstand, dus er is altijd wat te doen.

Nogmaals wil ik u graag bedanken en hopelijk snel weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

16 juli 2015 beoordeeld

wij zijn hier geweest met ons gezin met 2 kinderen 5 en 8 jaar
dit hotel staat in teken van de kinderen, animatie sport en spel zwembaden noem maar op de kinderdisco is leuk en de avond shows zijn ook goed gebracht.
eten is van goede kwaliteit en genoeg keuze met een goede service van wijn bediening en direct afruimen.
all in is super oke alle dranken in zelf gin tonic / whisky cola
pizza restaurant en mexico restaurant
dit was een super hotel.
als ik dan toch een minpunt moet geven de afstand van de luchthaven en om een uitstap te doen ver rijden

Kamertip: Blok G is de meest rustige
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Hartstikke bedankt voor uw commentaar.
We vinden het fijn om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad.

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel.
Animatie is fantastisch!! Het eten is zeer lekker en gevarieerd. Vriendelijke bediening. Een echt paradijs om naartoe te gaan. De kinderen willen volgend jaar zeker teruggaan.
Huurauto is geen overbodige luxe als je excursie of bezoeken wil doen.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Harstikke bedankt voor uw commentaar.