“schitterend hotel met super all-in”
Beoordeling van Beach Club Font de Sa Cala

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beach Club Font de Sa Cala
Beoordeeld als nr. 5 van 22 hotels in Capdepera
24 september 2015 beoordeeld

Het hotel is super in bijna al zijn opzichten. Super vriendelijke mensen dat je met veel plezier helpen. ruime propere kamers dat dagelijks werden gekuist. Er waren meer dan voldoende ligbedden aan de zwembaden, deze zwembaden waren tevens super proper. Het eten was ook zeer lekker en zeer gevarieerd. er is een klein stradje gelegen net naast het hotel wat ook een plus punt is. Het resort was aangekleed met een mooie tuin waar je kon tot rust komen tussen de palmbomen en leuk voor in te wandelen. Het onthaal in het hotel is iets minder door dat de mensen niet zo goed engels en frans spreken, ze praten vooral duits en spaans. De afstand van de luchthaven (Palma) is wel redelijk ver waardoor je meer dan een uur op de bus zit. Het animatie team is ook super ze doen er alles aan voor je een toffe beleving te bezorgen, ze zijn tevens een internationaal team dat vele talen kent, dit in een groot pluspunt voor de kinderen;

Kamertip: er is gratis wifi in de salon.
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2015

We vinden het fijn om te lezen dat u een aangename vakantie heeft gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende departementen die u in uw bericht heeft vermeldt.
Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Beach Club Font de Sa Cala
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is netjes en bediening is goed. Zwembaden zijn prima incl badmeester. Animatie is super goed. Beter hebben wij nog niet gehad in al die jaren. Eten is prima...alleen mijn ontbijtspek mag wel wat harder gebakken worden haha. Kortom niets mis met dit hotel.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met vrienden
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2015

10 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel was top zowel zwembad als eten heel verzorgd, altijd plaats aan zwembaden niet nodig op handdoeken smorgens vroeg te leggen!! Eten was echt lekker we waren er 14 dagen en er was genoeg afwisseling!!! Echt heel goed voor gezinnen en rustige vankanties. Enige minpunt is de transfer naar hotel 1u 50 m is wel heel lang!!! Best taxi of auto huren naar hotel 40 m rijden!! Wij keren zeker terug

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2015

Harstikke bedankt voor uw commentaar.
Het doet ons goed om te lezen dat u en uw familie een geweldige vakantie hebben gehad.
Ik zal de complimenten doorgeven aan de verschillende afdelingen die u in uw bericht heeft vermeldt.
Wij hopen u en uw familie zo snel mogelijk weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

31 juli 2015 beoordeeld

Juist terug van vakantie , wij hebben er 9 nachten verbleven . Persoonlijk vindt ik het de 8,8 niet waard , verleden jaar ook naar mallorca geweest en die had maar 8,4 en was zeker zo goed . Pluspunten zijn inderdaad het eten ,veel variatie . Het kinderzwembad ook , maar met kinderen ouder dan 6 jaar is het volgens mij een beetje saai in het kinderzwembad. De kamers waren ook zeker in orde , elke dag gepoetst en een goedwerkende douche en airco. Minpunten waren de animatie , toch zeker de miniclub . Het animatie team , na een activiteit gingen ze altijd nog zwemmen in de grote zwembaden. Opzich niks mis mee maar in mijn ogen konden die niet alle kinderen int oog houden, als er een kind in het diep sprong dat hadden die nooit kunnen zien met alle gevolgen vandien . Want niet alle kinderen tussen 4 en 6 kunnen zwemmen . Het personeel was ook niet altijd even vriendelijk ( sommige wel en sommige niet) het waren altijd dezelfde. En de ligging is inderdaad wel heel rustig . Niks te zien.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Director de Relaciones Públicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar.
Tripadvisor werkt niet met een rating systeem gebaseerd op cijfers, dat is een andere website.
Ik zal uw adviesen doorgeven aan de directie en tevens ook aan het animatie team van ons hotel. De veiligheid van de kinderen staat bij ons hoog aangeschreven en daarom vinden wij het belangrijk dat er direct actie wordt ondernomen.

De ligging is inderdaad rustig daar heeft u gelijk in, maar onze gasten kiezen ons hotel vanwege onze ligging. Daarnaast zijn de volgende dorpjes op steenworp afstand, dus er is altijd wat te doen.

Nogmaals wil ik u graag bedanken en hopelijk snel weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

16 juli 2015 beoordeeld

wij zijn hier geweest met ons gezin met 2 kinderen 5 en 8 jaar
dit hotel staat in teken van de kinderen, animatie sport en spel zwembaden noem maar op de kinderdisco is leuk en de avond shows zijn ook goed gebracht.
eten is van goede kwaliteit en genoeg keuze met een goede service van wijn bediening en direct afruimen.
all in is super oke alle dranken in zelf gin tonic / whisky cola
pizza restaurant en mexico restaurant
dit was een super hotel.
als ik dan toch een minpunt moet geven de afstand van de luchthaven en om een uitstap te doen ver rijden

Kamertip: Blok G is de meest rustige
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

13 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel.
Animatie is fantastisch!! Het eten is zeer lekker en gevarieerd. Vriendelijke bediening. Een echt paradijs om naartoe te gaan. De kinderen willen volgend jaar zeker teruggaan.
Huurauto is geen overbodige luxe als je excursie of bezoeken wil doen.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Jeffrey W, Manager de Relaciones Publicas van Beach Club Font de Sa Cala, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2015

Harstikke bedankt voor uw commentaar.

4 januari 2015 beoordeeld

Hoewel 80 km van de hoofdstad gelegen, is dit hotel een echte aanrader. Ongedwongen, charmant met één van de lekkerste keukens die ik op de vele reizen - ik ben bijna 50 - al tegen kwam. Ook zéér vriendelijk personeel aan de balie met kennis van verschillende talen. Ik ben er zelf ziek geworden en beschikte dezelfde (zon)dag nog over een dokter. Ik raad iedereen wel een huurwagen aan tenzij je liefst van al aan het zwembad vertoeft. Kijk ook goed na welke kamer je boekt: een kamer voor vier is kleiner dan een familiekamer enz.... Mallorca zelf is toch ook wel de moeite. Er is heel wat te zien en ja - er zijn veel Engelsen en Duitsers - maar als je wat buiten de drukke badplaatsen verblijft ondervond je hier geen hinder van?

Kamertip: Je hebt één blok die wat rustiger gelegen is, achter de tennisvelden. Het minst geschikte gedeelte i ...
  • Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Capdepera in overweging
op 27.6 km afstand
PortBlue Club Pollentia Resort & Spa
op 7.0 km afstand
Viva Cala Mesquida Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Beach Club Font de Sa Cala geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Beach Club Font de Sa Cala

Adres: Avenida Canyamel 48, 07589, Capdepera, Mallorca, Spanje
Locatie: Spanje > Balearen > Mallorca > Capdepera
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Capdepera
Nr. 3 familiehotel in Capdepera
Nr. 5 luxe hotel in Capdepera
Nr. 7 romantisch hotel in Capdepera
Prijsklasse: € 94 - € 199 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Beach Club Font de Sa Cala 4*
Aantal kamers: 362
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Beach Club Font de Sa Cala met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Beach Club Font De Sa Cala Hotel Capdepera
Beach Hotel Capdepera
Beach Resort Capdepera

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?