“Heerlijke lunch in mooie stad”
Beoordeling van La Tintorera

La Tintorera
Geclassificeerd als nr. 4 van 126 Restaurants in Ubeda
Keukens: Barbecue, Spaans, Bar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Volop genieten op straat met een heerlijke lunch van dit restaurant
Je ziet en proeft dat het met zorg is gemaakt
Vriendelijke maar wel snelle bediening
Jammer was wel dat de afsluitende cortado (soort instantsmaak)niet zo goed was maar dat vergeef ik ze graag

Datum van bezoek: mei 2018

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Úbeda heeft een reiziger al veel te bieden maar La Tintorera alleen is al een uitstapje vanuit Granada of Córdoba meer dan waard. Wij hebben onder meer de Mousaka Aubergine genoten en dat was ook echt genieten. Een hele dikke aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede maaltijd, goede service, voor uitstekende prijs. Lunchmenu genomen. Keuze uit verschillende gerechten. Geen superfijne keuken, maar verzorgde locale gerechten voor een heel correcte prijs.

Datum van bezoek: maart 2018
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op een dinsdag in februari en hebben genoten!
We hadden een heerlijke chardonnay uit de regio. Per fles kregen we 3 tapas per persoon gratis. Wat een verrassing. De attente bediening, die goed engels spreekt, waarschuwde ons niet te snel veel gerechten te bestellen. We aten heerlijk ansjovis met avocado, frisse salmorejo ( tomaten cremesoep) en tomaten/mozarella. Deze tapasbar serveert een moderne variant van de tapas in verzorgde omgeving. Heerlijke natuurlijke producten en niet te duur. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig. Lekker eten. Goede wijntjes. Zeer vriendelijk.
Meer moet het niet zijn op een dag met veel regen.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Tintorera bekeken, bekeken ook

Ubeda, Province of Jaen

In La Tintorera geweest? Deel je ervaringen!