“Klein maar fijn!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 70 Restaurants in Frigiliana
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad, platter en twee tosti’s! Gewoon goed! Vriendelijk personeel, die met passie uitlegt wat ze serveren! Aanrader!

13 juni 2018 beoordeeld

Net na de kerk rechtsaf en dan zie je het kleine terras van la Tienda. Kies voor de Spanish Platter en geniet van vers fruit, kazen, ham en honing uit de streek met ander lekkers. Een bezoek aan Frigiliana is voor ons niet compleet zonder even aan te gaan bij deze vriendelijke eigenaren. Zowel binnen als buiten is het rustig en knus zitten.

11 mei 2018 beoordeeld

Spanish platter voor 2 personen gekozen. Vers fruit, lekkere kaasjes, honing etc. Heerlijk rustig plekje met een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Gewoon lekker genieten van omgeving, rust en lunch. Fantastisch.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast het kerkje, bijna aan het einde van het dorp, kun je prima terecht bij een zeer vriendelijk en gastvrij Engels stel voor een smakelijke en betaalbare lunch. Na de Spaanse schotel zaten we te vol voor een dessert, maar gelukkig konden we een stuk overheerlijke cheesecake goed ingepakt meenemen voor later op de dag.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellig café in een van de kleine straatjes in Frigiliana, weg van de drukte. Dit café wordt gerund door een ouder echtpaar, zijn zeer vriendelijk, alles kan en het eten wordt met veel zorg klaargemaakt. Wij hadden de Spanish platter, heerlijkheden uit de streek. Ook de zelfgemaakte taarten zijn een aanrader, smaken zijn verrukkelijk.
De wijn uit Frigiliana is geweldig, zoet en portachtig, heerlijk bij de kaas van de Spanish platter.

Reizigers die La Tienda bekeken, bekeken ook

Frigiliana, Province of Malaga

In La Tienda geweest? Deel je ervaringen!