“Prachtige plek, prima keuken!”
Beoordeling van La Venta de Frigiliana

La Venta de Frigiliana
Geclassificeerd als nr. 18 van 70 Restaurants in Frigiliana
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig restaurant, maar prima keuken! En een onovertroffen uitzicht. Je wordt hartelijk ontvangen hier bovenop de berg op 10 minuten van Frigiliana. We waren en s middags en het was warm en minder druk. Meloen met ham, mooie entrecote van de barbecue en verrukkelijke huisgemaakte taarten. ‘s Avonds moet het ook heerlijk zijn!

Datum van bezoek: augustus 2018
paisalgo, Propietario van La Venta de Frigiliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Muchas gracias por su comentario
Cecilia

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen week genoten bij dit restaurant.
Locatie 10
Bediening 8
Eten 8
Heeft echt iets toegevoegd aan onze vakantie om hier te genieten van het uitzicht, de maaltijd en de rust in het achterland van het mooie Frigiliana.

Datum van bezoek: oktober 2017
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier beland. Het uitzicht is adembenemend. Heerlijk buiten gezeten waar de eigenaar ons zijn verrekijker bracht .
De vis was heerlijk klaargemaakt, prima begeleidende wijn.
Mochten we terug gaan naar deze plaats is dit wel een restaurant waar ik weer ga eten.

Datum van bezoek: september 2017
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een specialiteit van het huis gegeten het was super malse biefstuk met malaga wijn saus. Echt erg lekker zelde zo'n malse biefstuk gegeten. Bediening is ook heel aardig even spreken ook goed engels (erg fijn als je geen spaans spreekt)
P.s. het was zo lekker dat ik vergeten ben een foto te maken

Datum van bezoek: oktober 2017
paisalgo, Propietario van La Venta de Frigiliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2017

Muchas gracias, !!!!!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn toevallig met zijn 2tjes langs dit restaurant boven op de berg gereden en genoten van het fenomenale uitzicht. Daardoor aangetrokken zijn we er gaan eten. Het ontvangst was aller hartelijkst. Na de vraag, wat kunt u aan bevelen? Was het antwoord alles is lekker. Mijn man heeft de konijn met amandelsaus en ik heb de gerookte varkenskotelet gegeten.
De volgende dag gebeld om een reservering te maken voor die avond en te vragen of het mogelijk was om Paella te eten. Helaas, dit moet een dag van te voren besteld worden en kan niet telefonischg gereserveerd worden. Helaas, maar toch gereserveerd met onze tieners. Mevrouw wist blijk nog wie wij waren ..... want als verrassing had zij toch paella voor ons gemaakt!! Het was echt een kadootje ..... paella met konijn, kip, Vongole, mossels en garnalen. Mijn dochter en ik hebben gesmuld. Mijn man heeft toen een entrecote gegeten en mijn zoon de spaghetti met serranoham en crème. Allemaal even smakelijk. Ook de vissoep was erg lekker!
We komen hier zeker terug in onze vakantie en kunnen het aanbevelen.
Het is simpele keuken met eerlijke smakelijke gerechten.

Datum van bezoek: juli 2017
paisalgo, Propietario van La Venta de Frigiliana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Muchísimas gracias por vuestro auténtico comentario, siempre pedimos que nos cuenten su experiencia , muchas veces ayuda a mejorar!!!
Los esperamos

Reizigers die La Venta de Frigiliana bekeken, bekeken ook

Frigiliana, Province of Malaga

In La Venta de Frigiliana geweest? Deel je ervaringen!