Beoordeeld op 22 april 2019

Hotel heeft leuke sfeer, prachtig uitzicht! Hotelpersoneel is ontzettend vriendelijk en maakt het je graag naar je zin! Elke dag heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, met heel veel vers fruit, verse yoghurt en allerlei lekkers. 's Avonds is er elke dag weer heel veel keus bij het dinerbuffet. Veel groenten, elke keer verschillende kazen, veel fruit, ook veel dadels etc. Bediening is super. Als je een kamer met uitzicht op zee wilt; boek dan van te voren een upgrade!!! Kan ook als je met een groepsreis komt.

Kamertip: Als je een kamer met uitzicht op zee wilt; boek dan van te voren een upgrade!!! Kan ook als je met een groepsreis komt.
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch eten, veel variatie, gezellig, hartelijk personeel. Voor herhaling vatbaar . Gewoon geweldig hotel. Ook receptie-personeel altijd behulpzaam . Lekker zwembad, leuk dorpje. Lazaro heeft in het restaurant goed de wind eronder, prima leider van het restaurant. Andres en Rafaël runnen de keuken perfect

Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

We waren de afgelopen 2 weken in hotel Mijas te gast tijdens onze kras Ercursiereis. Een mooi gemoedelijk hotel waarbij je niet direct de indruk hebt dat het een groot hotel is. Mooie schone kamers en voldoende gemeenschappelijke ruimtes om te kunnen ontspannen. Mooie uitzichten en mooi zwembad bij het hotel. Het ontbijt- en dinerbuffwt ziet er elke dag weer verzorgd uit. Veel variatie en vooral de visgerechten waren heerlijk. Lekker eten en fantastische bediening. Een plek om naar terug te keren

Beoordeeld op 20 april 2019 via mobiele applicatie

Goeie ontvangst , prima bedden, mooi uitzicht, top ontbijt, fijn personeel! Diner buffet was goed maar zijn nergens echt heet!
We waren hier met een ANWB Rondreis en daar hebben we geen spijt van, aanrader!

Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht. Fijn hotel. Goed ontbijt en gezellige bar. Personeel zeer vriendelijk. Geweldig uitzicht op zee. Hotel ligt in het centrum van een leuk plaatsje. Wij water er met oud en nieuw. Een heel leuk arrangement. Ontvangst in de bar met champagne. Vervolgens een uitgebreid 6- gangen diner met uitstekende wijn. Na middernacht een leuke band. De volgende ochtend brunch tot 15.00 uur. Echt heel leuk om mee te maken.

Datum van verblijf: januari 2019