Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht. Fijn hotel. Goed ontbijt en gezellige bar. Personeel zeer vriendelijk. Geweldig uitzicht op zee. Hotel ligt in het centrum van een leuk plaatsje. Wij water er met oud en nieuw. Een heel leuk arrangement. Ontvangst in de bar met champagne. Vervolgens een uitgebreid 6- gangen diner met uitstekende wijn. Na middernacht een leuke band. De volgende ochtend brunch tot 15.00 uur. Echt heel leuk om mee te maken.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

Een verademing inde moderne stijl hotels, bijna een parador.
Veel antiek, schilderijen en oude deuren.
Zeer hartelijke warme ontvangst, prachtig uitzicht.
Kamer ook prima. Ontbijtbuffet groot, diner tijdens onsbexoek helaas in buffervermogen.
Jammer dat we op doorreis waren, we hadden graag langer gebleven.
Dorp zelf op 5 min loopafstand.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2018

Goed verblijf gehad (hier 4 nachten doorgebracht). Ruime eenpersoonskamer met tweepersoonsbed aan het zwembad. Voldoende kastruimte met genoeg hangertjes voor het ophangen van kleding. Ruime badkamer met toilet. Jammer dat er een douchegordijn hangt (niet in alle kamers), dit is onhygiënisch en onpraktisch. De schoonmaak is uitstekend. Het ontbijt en diner vindt plaats in een ruime zaal in buffetvorm en smaakt prima. Genoeg koffie- en sapautomaten. Personeel ruimt op zodra er een tafel leeg is of erg vol is. Personeel spreekt meestal goed Engels. Er is foldermateriaal aanwezig over wat te doen en er hangt een schema met bustijden van en naar Mijas. De bushalte is binnen 20 meter van het hotel, het centrum is vlakbij. In het hotel geen last van het verkeer. Vanuit de eetzaal bij mooi weer een schitterend uitzicht.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Na een prachtige rondreis door Andalusië hier een paar dagen gerelaxt. Nou ----- daar hoef je niet aan te twijfelen. In dit mooie witte dorpje Mijas ligt het mooie hotel. Veel kamers hebben uitzicht op de Middellandse zee. Dat alleen al is genieten. Maar wanneer men halfpension boekt word je getrakteerd op een geweldig buffet. Je kan het niet zo gek bedenken of het is aanwezig. En lekker !! Kortom: DOEN !!!!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Groot hotel waar we de laatste 5 nachten verbleven van onze rondreis. Restaurant was kil ingericht, totaal geen sfeer. Ontbijtbuffet was goed maar jammer van de automaten sapjes. Het avonddiner was ook niet leuk geëtaleerd en veel groente en fruit kwamen uit blik. Als je wat later kwam kon het wel eens zijn dat vlees en vis uitgedroogd was en niet warm genoeg. Hotel was zelf gezellig met kleine hoekjes, schoon, goedwerkende haast geruisloze airco. Bedden zakten wel door, WiFi was goed, zelfs bij zwembad. Groot pluspunt het lag zeer kort bij het toeristen stadje waar het gezellig was.

Datum van verblijf: september 2018