3 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 23-09-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 24-09-21
Trip.com
Gratis annuleren tot 23-09-21
Hotels.comUS$ 79
PricelineUS$ 79
Destinia.comUS$ 80
Beoordeeld op 15 september 2019 via mobiele applicatie

We vroegen een kamer met twee bedden met zeeaanzicht , we kregen een kamer boven de bar en zwembad in de kamer ; twee gewone bedden en een opklapbed. We vroegen een andere kamer ( de receptie was super vriendelijk ) op naar een kamer in de kelder ,zelfde kamer met opklapbed dat men wegnam .de kamer is zéér sober ingericht álá jeugdhuis . Bedden excellent , hygiëne ook wel een paar vochtplekken in de kale gangen .
Ontbijt was lekker maar niet super vooral de koffie was niet lekker en fruit mocht uitgebreider ( appelsienen en dat in Spanje!!!) waren niet lekker . Ook vers appelsiensap ( ook met betaling) niet mogelijk . S avonds aan de bar moet je zelf je drank halen zodat je in rij moet staan .

Datum van verblijf: september 2019
DIRECTORAHOTELES, Gerente van ILUNION Mijas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Dear guest, Thank you for taking the time and trouble to share your feedback with us and we do hope to welcome you back in the very near future. Kind regards, Mónica G. Manager ILUNION MIJAS

Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 4 dagen gezeten en ik kan niet anders zeggen dan Top! Super ontbijt en diner in buffet vorm, echt lekker eten, personeel doet echt zijn best om het jou naar de zin te maken, erg vriendelijk ! Kamers zijn netjes en schoon. Het dorpje Mijas is met de bus (deze stopt voor de deur) te bereiken, ritje duurt ongeveer 5 minuten.

Datum van verblijf: september 2019
ILUNION H, Gerente van ILUNION Mijas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear guest, Thanks for taking the time to share our review about your stay in our Hotel ILUNION MIJAS. We are delighted to read you enjoyed our view and our staff. We are working hard everyday to offer the best service to our guest. We will check our buffet breakfast to improve it. It will be a pleasure to welcome you back in the very near future.
Kind regards, Monica G, Hotel Ilunion MIJAS

Beoordeeld op 19 juni 2018

Dit ie eigenlijk geen hotel maar een appartementen-complex met de naam : Hotel Haciënda Mijas Golf . Maar , en da's niet de eerste keer in Spanje , hier heerst wat spraakverwarring , vrees ik . Maar waar ik een ' hotel ' verwachtte kwam ik terecht in een SUPER de luxe appartement . Moest wel voor eigen ontbijt zorgen , maar ben mans genoeg om dat te organiseren ! het appartement was TOP-TOP- TOP . Werd zelfs gebeld door de eigenaars die in de Arabische Emiraten wonen , gewoon om te vragen ' is everything OK ? ' Well , well , well : je maakt het niet gauw mee ! And I can tell you : during my 72 years : I have been places !!

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Ilunion H, Gerente van ILUNION Mijas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Dear customer,
Thank you for your comments. Sorry for the inconvenients. It is always a pleasure for us to know what it would be better to enjoy your juorney.
We are working to provide the improvements you have requested.
We hope to receive you soon.
Kind regards,
Mónica G. Director, Hotel ILUNION Hacienda del Sol

Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

10 dagen genoten van de rust. Zeer mooie Andalousische stijl. Badkamer een beetje verouderd maar werkt naar behoren. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Wifi werkt zeer goed. De buffetten zijn lekker maar nog voor verbetering vatbaar. Spijtig dat de tv op de kamer enkel spaanse posten heeft. We hebben bvn gemist maar dat is persoonlijk. Bushalte voor de deur.
Een aan te raden hotel.
Koen en Sonia

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 juli 2017

via onze rondreis kwamen we in dit hotel terecht, dit is een hotel wat betere tijden heeft gehad, verf die op de muren van onze kamer zat was aan het bladeren. Eten alleen in buffet vorm en prijzen van de drank veel te duur, moesten hier voor een biertje meer betalen dan in Sevilla op een terrasje voor de kathedraal. Toe we vroegen of er restaurants in de buurt waren werd ons verteld dat er binnen een straal van 3 km geen lagen. Gelukkig bestaat er tripadviser en op 400 meter afstand lag een geweldig restaurant Valparaiso waar we heerlijk hebben gedineerd.
je kunt dit hotel beter links laten liggen.

Datum van verblijf: juli 2017