Beoordeeld op 5 februari 2018 via mobiele applicatie

Met vrienden voor onze jaarlijkse golftrip in Los Amigos geboekt. Appartement is van alle comfort voorzien. Pas gerenoveerd en superschoon. Personeel vriendelijk. Een aanrader voor wie naar de costa del sol wil....

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima resort van Diamond Resorts International. Veel te doen. Binnen en buitenbaden, sauna enz.. Appartementen uitstekend ingericht en super schoon!
Wij hadden een appartement met vaatwasser en wasmachine!!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super goede sfeer in het resort.
Hoewel er veel Engelse toeristen zitten is er geen overdaad aan Engelse mentaliteit ( luidruchtig).
Goede animatie.
Dit is een beetje thuis komen op reis.
De kamers studio's en appartementen zijn proper en ruim.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 mei 2017

Fijne hartelijke ontvangst welke gedurende ons verblijf als standaard blijft voor alle gasten dezelfde lach een praatje en persoonlijk contact wat er ook maar aan de hand is of gevraagd wordt service ten top ook een aanrader voor (kleine) kinderen je bent veilig thuis bij dit personeel het complex is alleen toegankelijk met deur pasjes dus vreemde snuiters ijn niet welkom, een fijn en veilig idee toch? zo van je uur verdiende vakantie te kunnen genieten.
Ik zeg doe mij nog maar twee weken hier.

Kamertip: alle kamers op dit complex zijn van hetzelfde plus standaard als norm
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 4 januari 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad. Appartement met alles erop en eraan (oa vaatwasser, oven, koelkast, magnetron, wasmachine, koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker, strijkijzer, kluis en alle keuken benodigdheden). Zeer goede bedbanken die echt in 30 sec tot bed omgebouwd zijn. Complex is ook compleet met zwembaden, spa, speelveldje, etc.
Voor de omgeing hoef je hier niet naar toe dus zorg voor een auto. Dan heb je een top vakantie.
Enig minpuntje is dat ze in het laagseizoen (hoogseizoen weet ik niet) geen ontbijtbuffet aanbieden.

Datum van verblijf: januari 2017