“Uitstekend en heerlijk voor de kinderen.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

LightPack ...
1 beoordeling
“Uitstekend en heerlijk voor de kinderen.”
Beoordeeld op 3 oktober 2017 voor een verblijf in juli 2017

De locatie was super de woning erg fijn, veilig, schoon met een mooie uitzicht. fijne service en goede locatie. Het huis werd twee keer per week grondig schoongemaakt. De handdoeken worden royaal 2 keer per week schoon aangeleverd. Betrouwbare en vriendelijke persoon.

Het huis was voorzien van alle benodigdheden. Het enig wat ontbrak was een moderne airconditioning. Voor de rest is het een top locatie. Echt een familie plek. we komen zeker terug.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
4 okt 2017
Hartelijk dank voor uw opmerkingen en waardering. Heel blij dat je van je vakantie in mijn appartement genoten hebt.
Tot het genoegen.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren