“Super verblijf in Mojacar”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

wendycroe ...
Gingelom, België
1 beoordeling
“Super verblijf in Mojacar”
Beoordeeld op 18 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Nancy en Luc hebben ons hartelijk ontvangen. Het appartement is heel mooi! Het heeft een praktische indeling en alles was aanwezig om zorgeloos van onze vakantie te kunnen genieten. Vanop het grote balkon, heb je een mooi zicht over de zee. In april koelt het 's avonds nog een beetje af, maar de verwarming werkte prima! Onze volgende vakantie is reeds op dezelfde plaats geboekt!
Tip: Ga zeker eens tapas proeven in een lokaal café!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
20 mei 2017
Bedankt Wendy en Koen. We kijken er naar uit om jullie opnieuw te ontvangen!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren