andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van PREMIERE LIGNE DE PLAGE

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
LA VUE DE LA TERRASSE
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Verwondering”
Beoordeeld op 12 november 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We bleken het appartement maar al te goed te kennen; we komen al 7 jaar in deze streek. De locatie is uitstekend voor ons. Er waren enkele aandachtspunten (slaaopkamerdeur hing op de vloer waardoor bijna niet te openen, gevaarlijke afzuigkap, lekkende gootsteen, knipperende plafondlamp) die we graag aan Isabelle hadden willen doorgegeven. Dat is wel gelukt met de lekkende boiler die in de eerste week vernieuwd is. Na de wel heel vluchtige ontvangst en het betalen van E250'- borg (bon in ons bezit)voor de energiekosten, waarbij wij de meterstanden niet doorgegeven hebben gekregen, hebben wij niets meer van haar vernomen, ook niet na sms-jes dat wij naar huis zouden gaan. Dus heeft er geen eindafrekening plaatsgevonden. We hadden op zo'n E75,- tot E125,- gerekend. Het resterende bedrag was nodig voor de taxi-rit naar Almeria Airport. Gelukkig waren bewoners van een belendend appartement zo lief ons te brengen. De aanvankelijke bezorgdheid over haar welzijn heeft zich, nu we inmiddels een week thuis zijn, omgezet in ongenoegen, want wij hebben ons aan de afspreken gehouden en het is niet leuk dat we voor de eindafrekening komend jaar, als we de aankoop van ons huis aldaar hopen af te ronden, nog speciaal naar Los Galliardos moeten gaan.Maar vooralsnog willen wij er niet aan dat iemand een gepensioneerd echtpaar zou willen duperen.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren