Novotel Porto Gaia
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Gratis parkeren
Ibis Porto Gaia(Vila Nova de Gaia)
  • Gratis parkeren
Mercure Porto Gaia(Vila Nova de Gaia)
  • Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
  • Bar/lounge
12 juni 2017 beoordeeld

Mooie kamer. Vriendelijk personeel. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet, met mogelijkheid om buiten te eten. Ideaal gelegen, langs de kant van de Porto huizen en met de taxi ben je voor 8€ in t centrum van Porto. Het vissersdorpje Afurada ligt op wandelafstand, van daaruit kan je ook naar de oceaan wandelen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
9 januari 2017 beoordeeld

Dit hotel is ongeveer 5 minuten per taxi van het centrum van Porto (6 km).
Het hotel ligt dicht bij monumenten zoals Fundação Serralves, de Vinho do Porto grotten, het congrescentrum en de stranden
Vriendelijk onthaal. De kamers zijn altijd van dezelfde kwaliteit bij Novotel.
Er is een zwembad, de bar is gezellig en het ontbijt is prima.
Er is, uiteraard, Wi-Fi, parking en het hotel is toegankelijk voor rolstoel patiënten.
Dieren toegelaten mits betaling.

Kamertip: Vragen naar een kamer met zich op de Douro en oceaan.
  • Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
15 november 2016 beoordeeld

Gelegen langs de snelweg bij de brug over de Douro rivier monding is dit een prima basis om Porto en Nova de Gaia te verkennen. We hebben geen ontbijt genomen. Het hotel ziet er onlangs de leeftijd verzorgd en schoon uit. Kamer niets op aan te merken behalve dat het bad een hoge instap heeft. De drankjes in de bar/restaurant zijn uiteraard duurder dan in de meeste horeca van Porto door de ligging. We hebben prima geluncht . Handdoeken voor het zwembad bij de receptie te verkrijgen. Prima douch/toiletruimten en omkleed mogelijkheden bij het zwembad voor wanneer je eerder uit de kamer moet. Genoeg goede ligbedden. Taxi 6/7 euro naar het centrum makkelijk en snel te krijgen en gratis parkeren. Vriendelijk personeel. Voor 70 euro p.n. met zwemgelegenheid voor ons een aanrader.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
25 september 2016 beoordeeld

een heel net en proper hotel
de bediening was geweldig als je ergens om vraagt ze helpen je overal mee
de kamers waren ruim heel netjes en voor rokers de mogelijkheid is er
was gewoon super we hebben er een mooie tijd gehad

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
21 september 2016 beoordeeld

er waren problemen in de badkamer. Water stroomde langs de muur van bovenverdieping en toilet bleef lopen. zeer irritant en water die langs electriciteit stroomt is levensgevaarlijk. midden de nacht naar receptive moeten gaan.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
carmasil, General Manager van Novotel Porto Gaia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Dear Mr. Nells,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Porto Gaia. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Pedro Gageiro