“Heerlijk getafeld aan het water”
Beoordeling van Taberninha Do Manel

Taberninha Do Manel
Geclassificeerd als nr. 14 van 441 Restaurants in Vila Nova de Gaia
Keukens: Portugees, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
18 mei 2018 beoordeeld

Zalig om hier bij de ondergaande zonnetje te tafelen. Heerlijke "bacalhau a bras" gegeten aan een scherpe prijs. Het personeel is vriendelijk hoewel de tafeltoekenning vlotter mag verlopen.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling even langs het water gelopen, begonnen een beetje trek te krijgen. Zagen een leuk tentje aan het water met goed uitzicht! Eten was verukkelijk en een uitgebreide drank/etens kaart! Heel veel heerlijke port (zelfs proeverijen) de beroemde kabeljauw is ook in velen vormen te bestellen!
We werden geholpen door een oud portugese dame genaamd goretti! Doet het horeca werk zeer goed. Gastvrij, lief, zorgzaam en geïnteresseerd! Kortweg, verrassend goed!
Ps. 3 uur lang gezeten met eten en drinken uiteindelijk een rekening van 53,-

15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening. In het Engels en zelfs in het Frans. Fijne suggesties. Heerlijk smaakpalet. Lekkere porto & wijnen bij de gerechten. En dan nog moeten kiezen tussen het voorgeschotelde gamma aan desserts... een aanrader.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend terras met prachtig uitzicht op de Ribeira. Francesinha is top. André en zijn medewerkers staan altijd voor je klaar om je verblijf erg aangenaam te maken. Neem een 20 jaar oude port en je dag is geweldig.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig hier beland voor een drankje. Daarna 's avonds teruggegaan voor dinner. We kozen de kabeljauw in de oven en de francesinha. Vooraf werd ons nog een gerechtje aangeraden voor tijdens het wachten. Een stukje gefrituurde kabeljauw dat lekker smaakte. Beide hoofdgerechten waren ook heel erg lekker. We zagen aan een tafel naast ons de desserten. Deze zagen er zo leuk uit dat we dit ook namen. Het dessert met chocolade was ongelooflijk lekker en prijs/kwaliteit top (5 euro per stuk). De bediening verliep vlot en vriendelijk! Het uitzicht op de Luis I- brug en de Douro is ook geweldig. Ons dinner kostte slechts 46 euro voor 2 gefrituurde hapjes, 2 hoofdgerechten, 2 desserts en in totaal 3 drankjes.

Reizigers die Taberninha Do Manel bekeken, bekeken ook

Vila Nova de Gaia, Porto District

In Taberninha Do Manel geweest? Deel je ervaringen!