“Leuk klein strand ”

Vanaf
Zondagse vlooienmarkt Zuid-Oost van Funchal
Geclassificeerd als nr. 3 van 17 dingen om te doen in Machico
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein strand zonder de heftige golven van de zee. Water is prachtig van kleur . (Vlak bij dit strand is de haven )

Datum van activiteit: september 2017

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de haven ligt dit kleine zandstrand wat geleidelijk afloopt de oceaan in, schoon maar weinig te beleven later naar calhete gegaan en dat strand is veel aangenamer.

Datum van activiteit: november 2016
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig strand met weing toeristen, veel locals. Rondom de rotsen leuk gesnorkeld.
Hele dag hier doorbrengen lijkt me wat lang. Met de auto verschillende stranden aandoen is ons goed bevallen.

Datum van activiteit: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je even klaar bent met de rots stranden word je hier verrast met een heus zandstrand. Heeeeeerlijk. Afgezet stukje water waar je kunt zwemmen er is een badmeester en een klein stukje de zee in is een plateau, waar je vanaf kunt springen/duiken. Er zijn douches en ook strandbedjes als je die zou willen. Parkeren kun je langs het strand, is wel betaald parkeren. In het stadje zelf is niet zo veel te doen. Wel een promenade om overheen te wandelen en aardig wat restaurantjes.

Datum van activiteit: augustus 2016
Bekijk meer beoordelingen
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zagen dit dorp liggen vanaf de weg en zijn er naar toe gereden om even rond te kijken. Ze hebben hier een echt strandje. De zon scheen fel dus zijn hier niet gaan zwemmen. Bij het voorbij lopen zagen we veel mensen liggen die aan het verbranden waren. Niet echt slim om hier op dit eiland in de middagzon te gaan liggen bakken. Je verbrand hier snel. Goed opletten dus! We zagen in de haven een vissersboot die bezig was de vis eraf te halen. Hebben hier even bij staan kijken en daarna bij de beach-bar een broodje gegeten. Niet duur,goed eten. Verder was er niet veel te doen dus zijn naar de auto gelopen en verder gereden. Leuk plaatsje om even te relaxen.

Datum van activiteit: juni 2016

Reizigers die Praia de Machico bekeken, bekeken ook

In Praia de Machico geweest? Deel je ervaringen!