Restaurante Lily's
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon erg lekker!
Alles vers, keurige bediening, lekkere wijnen en niet duur!!
Ligt niet op de route maar de moeite waard!

Lili L, Gestor van Restaurante Lily's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

obrigada

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gaan eten op basis van de reviews op tripadvisor. De goede beoordelingen zijn absoluut gerechtvaardigd. We kwamen rond 7 uur binnen en waren de eerste gasten. We werden direct vriendelijk ontvangen door de gastvrouw (wat overigens ook de eigenaresse leek te zijn). Ze bracht ons zonder hier naar te vragen naar de tafel met het beste uitzicht over Machico.

Er wordt vervolgens vriendelijk gevraagd of je al iets te drinken wilt en je krijgt alle tijd om de menukaart door te nemen of hier vragen over te stellen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de vissoep als voorgerecht, mijn vriendin voor de carpaccio. De vissoep smaakte perfect, een heerlijk gekruide bouillon met diverse soorten groenten en diverse soorten vis + garnalen, inktvis, mossel. Ook de carpaccio zag er prima dun gesneden uit en viel in de smaak (werd geserveerd met een vinaigrette). Vervolgens als hoofdgerecht tournedos met pepersaus + kipfilet met boter/knoflooksaus. De tournedos zag er wat dik uit, waardoor ik mijn twijfels had over de garing. Maar eerlijkheid gebiedt te zeggen: ik heb vrijwel nooit zo'n mals stuk vlees gegeten. Heerlijk zacht en perfect medium (ze vragen vooraf wat je voorkeur heeft). Ook de kipfilet zag er prima uit en smaakte lekker. Als bijgerechten kregen we gebakken aardappeltjes (andere optie is rijst), gemengde groenten (broccoli, bloemkool, boontjes, worteltjes etc.) en een mengeling van diverse soorten kool met chorizo. Als toetje had mijn vriendin nog appelgebak met vanille ijs. Al met al beviel het ons zo goed dat we besloten hebben om de dag erna terug te keren. Nu als voorgerechten tonijn carpaccio en groentesoep. Als hoofdgerecht gegrilde zalm en tournedos met champignonsaus. Als toetje had ik dit keer een pannacota met rode vruchtensaus. We waren beide weer net zo enthousiast als een dag eerder. Kortom, wil je lekker eten tegen schappelijke prijzen (+/- €50 voor 2 personen: 3 gangen incl. 2 drankjes) met een zeer vriendelijke bediening? Kies dan voor dit restaurant.

Prijzen drinken:
Biertje: €2,00
Coca cola: €2,50

Lili L, Gestor van Restaurante Lily's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 juni 2017

Obrigada em nome de toda a equipa Lily´s, é um prazer servir bem, contamos convosco, obrigada

4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en een geweldig uitzicht! Echt een aanrader. Vooral de gin tonic is een aanrader welke zeer mooi gepresenteerd wordt.

Lili L, Gestor van Restaurante Lily's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2017

Thank you very much, always a pleasure to serve well, wait you return, obrigada

7 april 2017 beoordeeld

Wij hebben een rondreis van 9 dagen gemaakt op Madeira, geweldig eiland met hele goede restaurants, voor ons was lily het beste restaurant. Hele gezellige bediening,
het vlees en de vis helemaal geweldig. Vergeet aub niet om een dessert te bestellen,
je zou er bijna 2 bestellen, zo lekker.

RestauranteLilys, Gestor van Restaurante Lily's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Obrigada de toda a equipa Lily´s , é sempre um prazer

5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, en lekkere lokale wijn ( Colombo, een aanrader). En zeker niet duur. Hier komen we terug en raden we ook vrienden aan bij een bezoek op Madeira.

RestauranteLilys, Gestor van Restaurante Lily's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2017

Obrigada de toda a equipa Lily´s, é sempre um prazer

Reizigers die Restaurante Lily's bekeken, bekeken ook

In Restaurante Lily's geweest? Deel je ervaringen!