“Mooie villa met zwembad”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa do Sol

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

ASSAOo
1 beoordeling
“Mooie villa met zwembad”
4 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Mooi compleet huis incl. Handdoeken, buiten bbq en pizzaoven en gasfornuis met twee pitten. Binnen electrisch fornuis met voldoende pitten en keukenbenodigdheden. Wij hadden er voor gekozen om zwembad niet te verwarmen maar water was heerlijk. Je moet er even door. Aardige eigenaar, verleende goede service. Wij kwamen savonds rond 24.00 uur aan, eigenaar haalde ons vanaf grote weg op om te begeleiden naar villa. Ook toen vaatwasser kapot ging kwam hij snel. Helaas duurde reparatie langer dan verwacht doordat op onderdeel gewacht moest worden. Heerlijk verblijf gehad met onze familie, aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren