“Mooi hotel, met prachtige wellness mogelijkheden”
Beoordeling van Almar Jesolo Resort & Spa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Almar Jesolo Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 8 van 252 hotels in Jesolo
Eco-leadersNiveau Zilver
23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

5 Nachten hebben wij met onze 2 volwassen kinderen in dit hotel doorgebracht. We arriveerden in de avond en werden vriendelijk ontvangen en begeleidt naar onze kamers. Vanaf vliegveld Venetië Treviso is het ongeveer 45 minuten rijden met de taxi. De taxi hadden we via het hotel vooraf geboekt, kosten 80€ voor 4 pers., een mooi taxibusje.
We hadden 2 luxe kamers met sea view.
Mooie moderne kamers, met goede bedden. Goed werkende airco, mooie ruime badkamer met inloopdouche (hier hadden we om gevraagd). Wij zaten in een soort zijvleugel, wel gewoon hoofdgebouw, maar lekker rustig. Ontbijt prima, gedeelte buffet en allerlei eiergerechtjes, pannekoekjes e.d. vers te bestellen. Dit alles inclusief.
's-Avonds 3x In restaurant van het hotel gegeten, erg goed, niet goedkoop maar dat weet je als je in een 5* hotel verblijft.
Lunch was prima, maar niets speciaals.
Daarna nog lekker wat drinken in de mooie lounge bar, ook hier de drankjes niet goedkoop. Was er erg rustig, terwijl het hotel toch zo goed als vol was.
Mooi buitenzwembad, wat doorloopt in een overdekt gedeelte. Tuin eromheen, niet al te groot maar wordt uitstekend onderhouden, mooie bomen en planten.
Prachtig wellness gedeelte, met zwembad, sauna en nog veel meer. Goede massages. Vanuit het hotel loop je zo naar het strand, waar het hotel een eigen gedeelte heeft met bedjes en parasols. Alles inclusief. Er was voldoende plaats toen wij er waren, aan het zwembad was het drukker. Maar ook daar hadden we iedere keer een bedje. Aan het strand geen barservice toen wij er waren.
Het hotel ligt rustig, maar vlakbij een km-lange winkelstraat met veel toeristische winkeltjes, restaurantjes enz. Langs de zee loopt een km-lang wandelpad.
We hebben ook Venetië bezocht. Met de taxi eerst naar Punta Sabbioni, ca. 25 minuten en daarna met de boot naar Venetië, ca. 30 minuten. Ook de andere eilandjes, Lido, Murano kun je vanaf dit punt met de boot bezoeken. Zeker doen.
Wij hadden geen auto en die heb je wel nodig als je wat meer van de omgeving wilt zien. Lido de Jesolo is heel toeristisch.
Met de hotelfietsen die je 3 uur gratis kunt gebruiken, zijn we nog naar Jesolo gefietst, klein plaatsje waar niet veel te beleven is.
Al met al een aanrader!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie

12 juni 2016 beoordeeld

Dit is het 1e 5 sterrenhotel in Lido di Jeselo. Een imposant groot gebouw met een ligging direct aan het strand (eerst door de tuin van bijna 100 meter).
Het personeel doet erg haar best om vriendelijk te zijn, maar het komt soms wat gemaakt over.
De kamers zijn uiteraard netjes, maar wat onbegrijpelijk is, dat de badkamer geen inloopdouche heeft (en dat is echt iets van deze tijd).

Vanwege het weer zijn wij 1 dag eerder vertrokken dan gepland. Nu snappen wij wel, dat je dan de kosten van die ene nacht niet helemaal teruggeeft. Maar om helemaal niets te doen, al was het mar de kosten van het ontbijt, daar creëer je geen ambassadeurs mee.
ze hebben 1 charger voor electrische auto's, maar allen voor Tesla en dat is jammer.

Over het ontbijt gesproken; indrukwekkend compleet.

Kamertip: zeezicht, in het rechte middenstuk
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
GM_AlmarJesolo, Direttore generale van Almar Jesolo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2016

Dear Guest from Nuenen,

it was a pleasure for us having you at Almar Jesolo Resort & Spa. We appreciate you took the time to write a review on your experience here, it is very important for us to receive your feedback.

We are happy to know you enjoyed our location, just in front of sparkling Jesolo beach.

It is a pity that during your stay the weather was not the best. In these cases, we suggest our guests to take advantage of our beautiful Almablu Spa, a peaceful oasis of well-being for the body and the mind.

Concerning your observation on the electric car charging station, we would like to inform you that our hotel provides both chargers for Tesla and for other types of electric cars. We are sorry that you did not ask our staff about this question because they would have been happy to help you.

We sincerely hope to see you once more at Almar Jesolo Resort & Spa.

Best regards,

Igor Chinellato
General Manager

8 mei 2016 beoordeeld

De ontvangst was koel en zakelijk .De uniformen van de dames aan de receptie lieten me denken aan leger outfits. De dame was dus goed gedrild en gaf de indruk dat we blij mochten zijn dat er nog een kamer was voor ons.
De kamer maakte veel goed ,ze was verzorgd ruim en heel proper.De badkamer was heel mooi en alle producten waren aanwezig .De koelkast maakte s'nachts lawaai en de airco kon maar met 2 graden verzet worden,warm dus .later bleek dat er toch domotica was dat dit kon regelen. Aan het ontbijt was er 10 man personeel voor 15 gasten?voor de rest was er veel keuze op het buffet en alles heel vers. Ook s'avonds veel obers voor weinig gasten.Het eten was lekker maar zeer duur voor wat het was. Vandaar misschien dat er zo eters waren? De salades bij de lunch waren lekker ,jammer dat de er geen bubbels in de prosecco zaten .Zwembad was mooi aangelegd er waren mooi grote badlakens voorzien.temperatuur van het water was perfect.het binnenzwembad was 1 dag een sauna om er te liggen de andere dag waren de vensters open en was het er vrij fris.Garage onder de grond met kleine plaatsen.Grote afstand van de kamer tot aan het restaurant.

Kamertip: lange gangen , als je niet graag wandelt vraag een kamer dicht bij de lift
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
GM_AlmarJesolo, Direttore generale van Almar Jesolo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016

Dear Mrs Nora,

it was a plasure for us having you at our Almar Jesolo Resort & Spa. We appreciate receiving the review of guests, because we take the cue from them to improve the quality of our service.

We are sorry if your experience at our home was not fully satisfying. Our team does the best to meet the needs of our guests, trying to go beyond their desires and to surprise them.

We sincerely hope to see you soon at Almar in order to offer you a new and unique stay.

Best regards,

Igor Chinellato
General Manager

27 juni 2015 beoordeeld

Wij keken er naar uit : een hotel met aankondiging "FIVE STARS" maar de ontgoocheling was er vlug . Onthaal zeer matig en veel pretentie. Omdat wij ons om 13u hebben aangeboden hebben wij tot 15u20 moeten wachten op onze gereserveerde en betaalde kamer ! En als wij onze reservatie hebben willen maken voor 's avonds in het hotel te dineren dan was dit een probleem. Alleen haf pension gasten waren welkom !!! De service was matig en het ontbijt gewoon buffet zonder meer. Geen gevoel. Gelukkig was de kamer uitstekend, met alle comfort en prachtig zicht.Check out service was prima

Kamertip: vraag naar kamer 816 want het zicht is geweldig en er is een groot terras
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
1 oktober 2014 beoordeeld

modern hotel - eigentijds afgewerkt - toch warme sfeer - attent personeel - prachtig verwarmd open en overdekt zwembad - privé strand - lekker eten - goede wijn - zeer goed slaapcomfort - zeezicht met terras - op 30 min van overzet naar Venetië - 30 min van luchthaven Marco Polo - rustige ligging - gratis beveiligde parking - ideale 4-daagse citytrip Venetië

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
18 augustus 2014 beoordeeld

Almar heeft blijkbaar zijn openingsfouten fel verbeterd. Hebben 14 dagen eind juli kunnen genieten van alle faciliteiten. Grote kamers met prima badkamer, heel groot uitgerust balkon, geweldige spa, privé-strand, groot zwembad met gedeelte dat dienst doet als binnenzwembad, grote gratis garage. Spa: sauna, Turks bad, beenmassage, lichttherapie... Alles top! Ondanks het soms minder goed weer nooit overbevolkt. Ontbijt: niets op aan te merken, volledig kwaliteitsassortiment. Waren in half pension: buffet met anti-pasti, daarna keuze uit 4 primi en 4 secondi (waaronder telkens één vegetarisch) en dan dessertbuffet. Goed en genoeg, maar misten soms wel de gewone lekkere Italiaanse keuken. Wijnen normaal geprijsd voor een 5*. Personneel: niet afstandelijk, niet te familiair zoals het bij een goed hotel hoort te zijn. Marco, Claudio en al de rest: dank! Voor ons enige minpunt: Lido di Jesolo zelf. Voor strandvakantie: super. Maar verwacht geen chique winkels of grote merken. Voor ontdekking van Veneto heb je een wagen nodig en telkens moet men 40km /klein uurtje rijden om aan de autostrade te geraken.

Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
18 juli 2014 beoordeeld

Mooi en zeer proper hotel. WC in de kamer werd bv 2x per dag gepoetst. Allemaal erg vriendelijk personeel. Ontbijt was super en uitgebreid. Avondeten was lekker, maar aan dure kant voor wat je krijgt. Bedden waren zalig om in te slapen, matras van zeer goede kwaliteit. Kamer misschien een beetje aan kleine kant voor die prijs. Badkamer zeer proper en mooi. Nogmaals complimenten aan poetspersoneel en personeel receptie en restaurant ! De directeur of eigenaar van hotel mag heel tevreden zijn met zulk personeel !!

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Jesolo bekeken
op 0,7 km afstand
Hotel Bellevue & Resort
nr. 6 van 252 in Jesolo
312 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Almar Jesolo Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Almar Jesolo Resort & Spa

Adres: Via Dante Alighieri, 106, 30016, Jesolo, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Veneto > Provincie Venetië > Jesolo
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 252 hotels in Jesolo
Prijsklasse: € 166 - € 560 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Almar Jesolo Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 197
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Weekend Desk, TripOnline SA, Booking.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Almar Jesolo Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?