Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 259
US$ 219
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 217
US$ 195
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 332
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 273
US$ 248
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
US$ 259
US$ 252
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 370 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Hotel Germania(Jesolo)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 173
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 198
US$ 192
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Hotel Europa(Jesolo)
Gratis annuleren tot 26/07
US$ 228
US$ 222
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
US$ 472
US$ 458
Travelocity
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Beoordelingen (712)
Beoordelingen filteren
713 resultaten
Waardering van reizigers
528
125
37
16
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
528
125
37
16
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 713 beoordelingen
12 juni 2016 beoordeeld

Dit is het 1e 5 sterrenhotel in Lido di Jeselo. Een imposant groot gebouw met een ligging direct aan het strand (eerst door de tuin van bijna 100 meter).
Het personeel doet erg haar best om vriendelijk te zijn, maar het komt soms wat gemaakt over.
De kamers zijn uiteraard netjes, maar wat onbegrijpelijk is, dat de badkamer geen inloopdouche heeft (en dat is echt iets van deze tijd).

Vanwege het weer zijn wij 1 dag eerder vertrokken dan gepland. Nu snappen wij wel, dat je dan de kosten van die ene nacht niet helemaal teruggeeft. Maar om helemaal niets te doen, al was het mar de kosten van het ontbijt, daar creëer je geen ambassadeurs mee.
ze hebben 1 charger voor electrische auto's, maar allen voor Tesla en dat is jammer.

Over het ontbijt gesproken; indrukwekkend compleet.

Kamertip: zeezicht, in het rechte middenstuk
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank puja1319
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_AlmarJesolo, Direttore generale van Almar Jesolo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest from Nuenen,

it was a pleasure for us having you at Almar Jesolo Resort & Spa. We appreciate you took the time to write a review on your experience here, it is very important for us to receive your feedback.

We are happy to know you enjoyed our location, just in front of sparkling Jesolo beach.

It is a pity that during your stay the weather was not the best. In these cases, we suggest our guests to take advantage of our beautiful Almablu Spa, a peaceful oasis of well-being for the body and the mind.

Concerning your observation on the electric car charging station, we would like to inform you that our hotel provides both chargers for Tesla and for other types of electric cars. We are sorry that you did not ask our staff about this question because they would have been happy to help you.

We sincerely hope to see you once more at Almar Jesolo Resort & Spa.

Best regards,

Igor Chinellato
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
8 mei 2016 beoordeeld

De ontvangst was koel en zakelijk .De uniformen van de dames aan de receptie lieten me denken aan leger outfits. De dame was dus goed gedrild en gaf de indruk dat we blij mochten zijn dat er nog een kamer was voor ons.
De kamer maakte veel goed ,ze was verzorgd ruim en heel proper.De badkamer was heel mooi en alle producten waren aanwezig .De koelkast maakte s'nachts lawaai en de airco kon maar met 2 graden verzet worden,warm dus .later bleek dat er toch domotica was dat dit kon regelen. Aan het ontbijt was er 10 man personeel voor 15 gasten?voor de rest was er veel keuze op het buffet en alles heel vers. Ook s'avonds veel obers voor weinig gasten.Het eten was lekker maar zeer duur voor wat het was. Vandaar misschien dat er zo eters waren? De salades bij de lunch waren lekker ,jammer dat de er geen bubbels in de prosecco zaten .Zwembad was mooi aangelegd er waren mooi grote badlakens voorzien.temperatuur van het water was perfect.het binnenzwembad was 1 dag een sauna om er te liggen de andere dag waren de vensters open en was het er vrij fris.Garage onder de grond met kleine plaatsen.Grote afstand van de kamer tot aan het restaurant.

Kamertip: lange gangen , als je niet graag wandelt vraag een kamer dicht bij de lift
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank nora b
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM_AlmarJesolo, Direttore generale van Almar Jesolo Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016
Google-vertaling

Dear Mrs Nora,

it was a plasure for us having you at our Almar Jesolo Resort & Spa. We appreciate receiving the review of guests, because we take the cue from them to improve the quality of our service.

We are sorry if your experience at our home was not fully satisfying. Our team does the best to meet the needs of our guests, trying to go beyond their desires and to surprise them.

We sincerely hope to see you soon at Almar in order to offer you a new and unique stay.

Best regards,

Igor Chinellato
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 juni 2015 beoordeeld

Wij keken er naar uit : een hotel met aankondiging "FIVE STARS" maar de ontgoocheling was er vlug . Onthaal zeer matig en veel pretentie. Omdat wij ons om 13u hebben aangeboden hebben wij tot 15u20 moeten wachten op onze gereserveerde en betaalde kamer ! En als wij onze reservatie hebben willen maken voor 's avonds in het hotel te dineren dan was dit een probleem. Alleen haf pension gasten waren welkom !!! De service was matig en het ontbijt gewoon buffet zonder meer. Geen gevoel. Gelukkig was de kamer uitstekend, met alle comfort en prachtig zicht.Check out service was prima

Kamertip: vraag naar kamer 816 want het zicht is geweldig en er is een groot terras
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank wibvine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 oktober 2014 beoordeeld

modern hotel - eigentijds afgewerkt - toch warme sfeer - attent personeel - prachtig verwarmd open en overdekt zwembad - privé strand - lekker eten - goede wijn - zeer goed slaapcomfort - zeezicht met terras - op 30 min van overzet naar Venetië - 30 min van luchthaven Marco Polo - rustige ligging - gratis beveiligde parking - ideale 4-daagse citytrip Venetië

  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank truivanbladel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 augustus 2014 beoordeeld

Almar heeft blijkbaar zijn openingsfouten fel verbeterd. Hebben 14 dagen eind juli kunnen genieten van alle faciliteiten. Grote kamers met prima badkamer, heel groot uitgerust balkon, geweldige spa, privé-strand, groot zwembad met gedeelte dat dienst doet als binnenzwembad, grote gratis garage. Spa: sauna, Turks bad, beenmassage, lichttherapie... Alles top! Ondanks het soms minder goed weer nooit overbevolkt. Ontbijt: niets op aan te merken, volledig kwaliteitsassortiment. Waren in half pension: buffet met anti-pasti, daarna keuze uit 4 primi en 4 secondi (waaronder telkens één vegetarisch) en dan dessertbuffet. Goed en genoeg, maar misten soms wel de gewone lekkere Italiaanse keuken. Wijnen normaal geprijsd voor een 5*. Personneel: niet afstandelijk, niet te familiair zoals het bij een goed hotel hoort te zijn. Marco, Claudio en al de rest: dank! Voor ons enige minpunt: Lido di Jesolo zelf. Voor strandvakantie: super. Maar verwacht geen chique winkels of grote merken. Voor ontdekking van Veneto heb je een wagen nodig en telkens moet men 40km /klein uurtje rijden om aan de autostrade te geraken.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Bedank Tinnekke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken