“Compleet en verzorgde vakantiewoning”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Compleet en verzorgde vakantiewoning”
Beoordeeld op 13 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Wij huurden een apart vakantiehuis (Casa delle Querce) van deze familie in omgeving van Trestina. Inrichting prima in orde, compleet, schoon en ruim. Heerlijk rustig en privé.Dat huis ligt op 500 mtr hoog dus 's nachts een koel huis om te slapen en overdag zalige temperatuur. Familie kwam ons de eerste dag ophalen bij benzinepomp en bracht ons naar het huis. Alles uitgelegd en altijd per telefoon/sms bereikbaar voor problemen.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren