Country Room Il Moro(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Borgo di Casagrande(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Gratis parkeren
B&B Villa La Luna(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Torrebianca Tuscany(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Fattoria Pagnana(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Da Mamma Sara(Rignano sull'Arno)(Heel veel waar voor je geld!)
B&B.it
Zie aanbieding
Villa Pitiana(Donnini)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Fattoria degli Usignoli(San Donato Fronzano)(Heel veel waar voor je geld!)
7 augustus 2015 beoordeeld

Wat betreft appartement is dit complex in orde. Ruim appartement maar voor 6 personele slechts 2 kookplaten en dit is veel te weinig als je sols zelf wil koken. Ook te weinig ligstoelen aan het zwembad. De helft van de mensen moesten op het gras liggen. Ook de wegmarkeringen naar het hotel kon beter. Verder heel vriendelijk personeel en ruime proper appartement

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
10 oktober 2014 beoordeeld

Onze verwachtingen waren hoog. Het hotel werd immers geselecteerd door Caractère, wat normaal staat voor kwaliteit. Hoewel we een suite geboekt hadden kregen we een appartementje in een bijgebouw toegewezen, wèl met hotelservice maar die werd 1 van de 4 dagen "vergeten" met veel excuses achteraf maar ja.... Het appartement was niet alleen ongezellig, kil en vochtig. Toen we vroegen of ten minste in de badkamer geen verwarming op kon kregen we te horen dat de installatie daar nog niet op aangepast was en nog op "airco" stond.
We stelden op dag 2 vast dat er in het hotel 's avonds bussen Japanners/Chinezen werden afgezet en die zaten wèl in het hoofdgebouw. Vermits er eind september weinig individuele gasten waren zaten we 's avonds en bij het ontbijt letterlijk "tussen de Chinezen".... niet leuk.
Het restaurant is overigens goed van kwaliteit doch niet goedkoop. En gastenmenu is er niet. Het personeel is goed Engelstalig en vriendelijk.
De onderhoud van het zwembad was ook duidelijk "fin de saison" , net zoals alles in het grote gebouwencomplex. Een gezellige bar 's avonds is er niet en er is niets te zien in de verre omgeving. Gelukkig was er geen disco meer op vrijdag en zondagavond want dat schijnt verre van leuk te zijn, cfr andere reakties.

Kamertip: probeer niet op vrijdagavond of zondagavond er te verblijven want dan is de disco blijkbaar héél luidruchtig en laat. Als je een appartement krijgt toegewezen ipv de bestelde suite, eis dan de suite, wat wij spijtig genoeg niet gedaan hebben.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
2 september 2013 beoordeeld

Prachtige moderne luxe appartementen, een omgeving waar je jezelf thuis kan voelen. Wanneer je op de tweede etage zit heb je een mooi uitzicht over het complex en de glooiende Toscaanse heuvels. Je bent van alle gemakken voorzien, er is een vaatwasser, elektrische kookplaat en een oven, Het restaurant is mooi, maar wel wat aan de dure kant, zij zouden met voordeelmenu's voor de gasten moeten werken om meer klandizie te trekken. In de omgeving zijn er overigens weinig restaurants. Wanneer je voor rust weg wil zit je daar in het voorjaar uitstekend.

• Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
24 augustus 2013 beoordeeld

Fantastisch ingericht appartement met groot balkon en twee badkamers met heerlijke stort douches,twee grote slaapkamers met genkeg kast ruimte. luxueus en groot. keuken van alle gemakken voorzien. Badhandoeken voor het zwembad goede informatie over wat er te doen is in de omgeving. Prachtig zwembad. Wij en de kinderen hebben genoten. Als ik een aanbeveling mag geven vind ik dar het restaurant wat meer kindermaaltijden kan aanbieden en dat ze iets aan de wespen bij het zwembad. Vrijdag en zondagavond is er een disco boven op het dak van het restaurant maar met de ramen dicht merk je er niet veel van. Voor de rest van de week is het er heerlijk rustig. Wel weinig restaurants in de buurt maar ze helpen je graag aan de receptie. Kortom luxe en zeer mooie accommodatie onder gewaardeerd. Verbleven hierna in Anna Boccali in Corciano maar die accommodatie die veel beter gewaardeerd word kan hier niet aan tippen

Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
10 juli 2013 beoordeeld

Op zich prachtige, moderne appartementen. In onze ogen zouden ze fantastisch zijn als ze de disco afschaffen. Life muziek geen probleem mee tot een uur of twaalf, maar dan is het terras nog niet leeg en als je kamer vlak aan het terras ligt, ben je er gauw klaar mee. Voor ons en nog aardig wat gasten kon gelukkig op de avond van de disco een ander hotel ( ca. 15 automin. verderop) geregeld worden en dat vonden wij een goede service. Eigenlijk hadden ze ons eerst in het aangrenzende gebouw willen hebben, maar vanwege de oude boel en schimmel daar binnen, hebben we dat afgewezen. Opvallend was ook; een te hoog aantal overboekingen en dat is heel ellendig na zo'n lange autorit. De omgeving is prachtig, maar verder is er voor mensen die vertier zoeken geen klap te doen. Voor een béétje restaurant moet je flink zoeken.
Zwembad is fijn, zeker ook voor kinderen, maar er is geen pierebadje. Onder de bomen in de mooi aangelegde tuin kun je heerlijk in de schaduw zitten op een warme dag.
Wij vonden het jammer dat we maar een setje handdoeken voor de hele week kregen, dat had best een keer extra verschoond kunnen worden. De kamer wordt dan ook de hele week niet schoongemaakt en dat zou minder erg zijn als je in ieder geval een bezem tot je beschikking had. We hebben er wel om gevraagd, maar nooit gekregen. Inrichting van de keuken is best ok, maar er zijn een beperkt aantal geschikte pannen en maar twee elektrische platen om op te koken. De buurtsuper is in het centrum. Rijdt uw auto op gas? Op zondag zijn de bemande pompstations dicht. Gas tanken in italie wordt altijd door de pomphouder gedaan!
Laatste minpunt zijn het ontbreken van horren ( heel fijn als de muggen dol op je zijn). Laatste pluspunt is het feit dat je er ondanks al mijn gezeur, toch een fijne vakantie kunt hebben, maar beter voorbereid bent.

Kamertip: Vraag om een kamer die niet aan het terras ligt, waar op vijdag life muziek en disco en zondag weer life muziek gegeven wordt. Als je het raam opendoet, kun je de barkrukken aanraken. Of je moet ervan houden natuurlijk.....
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner