1 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze agriturismo is echt alles wat je hoopt te krijgen als je dit type bedrijf bezoekt. Het ligt op een prachtige afgelegen plek in de bergen. Helaas was het bij ons slecht weer en konden we het uitzicht niet beoordelen maar is ongetwijfeld mooi. We werden bijzonder hartelijk verwelkomd. De locatie zelf straalt een landelijke luxe uit en ook de kamers zijn top. Fijne harde straal uit de douche. Diner was kwalitatief heel erg goed en wederom alleraardigste bediening. Hele fijne Grillo gedronken. Tot slot was het ontbijt 1 van de betere die we tot nu toe gehad hebben. Zelfs het eitje was perfect gekookt. Ontzettende aanrader!

Verbleef: november 2015
19 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze prachtige agriturismo ligt aan het eind van een kronkelig weggetje. (De tomtom geeft aan dat je een onverharde weg tegen komt maar dat is niet zo. )
Het is er nog echt stil. De kamers zijn ruim, modern en goed ingericht. Douche is prima. De gastheer en gastvrouw zijn aller vriendelijkst en behulpzaam. Er wordt avonds ook een diner geserveerd. Dat is goed, maar niet super.
Verder is er nog een zwembad met ruime gelegenheid om te zonnen. Kortom, en aanrader!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
13 mei 2015 beoordeeld

Een prachtige plek, heerlijk rustig in de heuvels bij Piazza Armerina. Alles netjes en schoon. Moderne kamers en badkamers. Gemoedelijke sfeer met vriendelijk personeel. Het 4-gangen diner was heerlijk (en meer dan genoeg!). Heerlijk zwembad met ligstoelen en afdak om uit de zon te zitten. Het deed ons niet direct denken aan een agriturismo.

Kamertip: Op de bovenverdieping was een appartement voor een gezin van 4 personen.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie
1 oktober 2013 beoordeeld

Wij bezochten Salemi aan het einde van onze Sicilie rondreis en vonden het een van de beste waar we hebben gelogeerd. Het is wat afgelegen maar ben je met de auto dan is dat eigenlijk geen enkel probleem en dan heb je ook wat. Het is er heerlijk stil, je 'hoort' alleen de natuur. Een hele fijne kamer met openslaande deuren, een goed bed en goed sanitair, een fijn mooi gelegen zwembad. Het ontbijt is verzorgd en uitgebreid. Je kunt er 's-avonds dineren (4 gangen voor € 20,00 excl drank) Aanrader kortom. Op ongeveer 70 minuten rijden van de luchthaven van Catania (via de snelweg).

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
20 augustus 2013 beoordeeld

Uitstekende agriturismo, de beste van onze reis door Sicilië! Op 6 locaties verbleven, maar deze versloeg echt iedereen met vlag en wimpel!

- Enorm gastvriendelijk
- Rustige locatie
- Zwembad
- Fantastisch lekker eten (wel wat veel ;) ). De kok verzint zelf het menu van de dag, en er is de mogelijkheid om mee te kijken in de keuken (mini clinic). Zijn enthousiasme is aanstekelijk, en daardoor extra genoten.
- Ontbijt met een ruime keuze aan zoete lekkernijen
- Kamers zijn goed verzorgd en voorzien van ventilator aan plafond, openslaande tuindeuren waardoor je snel naar het zwembad kunt.

Helaas zat deze agriturismo aan het begin van onze rondreis en konden we maar twee dagen blijven...

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner