Beoordeeld op 19 oktober 2015 via mobiele applicatie

Deze prachtige agriturismo ligt aan het eind van een kronkelig weggetje. (De tomtom geeft aan dat je een onverharde weg tegen komt maar dat is niet zo. )
Het is er nog echt stil. De kamers zijn ruim, modern en goed ingericht. Douche is prima. De gastheer en gastvrouw zijn aller vriendelijkst en behulpzaam. Er wordt avonds ook een diner geserveerd. Dat is goed, maar niet super.
Verder is er nog een zwembad met ruime gelegenheid om te zonnen. Kortom, en aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 13 mei 2015

Een prachtige plek, heerlijk rustig in de heuvels bij Piazza Armerina. Alles netjes en schoon. Moderne kamers en badkamers. Gemoedelijke sfeer met vriendelijk personeel. Het 4-gangen diner was heerlijk (en meer dan genoeg!). Heerlijk zwembad met ligstoelen en afdak om uit de zon te zitten. Het deed ons niet direct denken aan een agriturismo.

Kamertip: Op de bovenverdieping was een appartement voor een gezin van 4 personen.
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 1 oktober 2013

Wij bezochten Salemi aan het einde van onze Sicilie rondreis en vonden het een van de beste waar we hebben gelogeerd. Het is wat afgelegen maar ben je met de auto dan is dat eigenlijk geen enkel probleem en dan heb je ook wat. Het is er heerlijk stil, je 'hoort' alleen de natuur. Een hele fijne kamer met openslaande deuren, een goed bed en goed sanitair, een fijn mooi gelegen zwembad. Het ontbijt is verzorgd en uitgebreid. Je kunt er 's-avonds dineren (4 gangen voor € 20,00 excl drank) Aanrader kortom. Op ongeveer 70 minuten rijden van de luchthaven van Catania (via de snelweg).

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 20 augustus 2013

Uitstekende agriturismo, de beste van onze reis door Sicilië! Op 6 locaties verbleven, maar deze versloeg echt iedereen met vlag en wimpel!

- Enorm gastvriendelijk
- Rustige locatie
- Zwembad
- Fantastisch lekker eten (wel wat veel ;) ). De kok verzint zelf het menu van de dag, en er is de mogelijkheid om mee te kijken in de keuken (mini clinic). Zijn enthousiasme is aanstekelijk, en daardoor extra genoten.
- Ontbijt met een ruime keuze aan zoete lekkernijen
- Kamers zijn goed verzorgd en voorzien van ventilator aan plafond, openslaande tuindeuren waardoor je snel naar het zwembad kunt.

Helaas zat deze agriturismo aan het begin van onze rondreis en konden we maar twee dagen blijven...

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 30 juni 2013

Bij aankomst kregen we een kamer zonder airco, op zolder, met enkel een klein raam. Het was bloed heet. Ondanks dat we al hadden gereserveerd en een vooruitbetaling hadden gedaan....ik vraag me af of onze originele kamer was vergeven aan gasten die onverwacht arriveerden?
Ondanks dat wij ons diner gratis kregen vond ik dit niet klantvriendelijk (mijn vrouw was reeds zes maanden zwanger).
Het diner was goed maar werd er in moordend tempo doorheen gejaagd terwijl drankjes aan tafel werden geturfd(!). Verder is er eenprachtig zwembad, jammer dat het personeel met hun kinderen hier zelf luidruchtig gebruik van maken.
Al met al geen persoonlijk agriturismo maar meer een hotel welke de echte finesse en klantvriendlijkheid mist.

Datum van verblijf: juni 2013