“Ideaal om Alberobello te bezoeken”
Beoordeling van AllWays Puglia

AllWays Puglia
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Tours in Alberobello
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn goed ontvangen door Francesco, de vriendelijke zaakvoerder. We hadden aanvankelijk geboekt voor een tour met de segway, maar hij liet ons ter plaatse nog de keuze:
fiets, segway of golfcar, dus opteerden wij voor dit laatste. Het was een leuke ervaring en rondleiding. We kregen voldoende en deskundige uitleg en hij had zelfs een sleutel van een een trullo, die nog authentiek ingericht was en zo kregen we een goed idee hoe de mensen er vroeger in leefden.
Ik raad iedereen aan om een begeleide tour te doen, zo kom je meer te weten en zie je de mooiste plekjes, met dank aan Francesco!

Datum van activiteit: mei 2018

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het een fantastische ervaring ! Mooie toer, goede uitleg, lekkere pick-nick!
Alles tip top georganiseerd! Een onvergetelijke belevenis !

Datum van activiteit: augustus 2017
7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Contact leggen met Fransesco was super gemakkelijk, hij doet er alles voor om je tour naar wens te laten verlopen! Het eerste deel naar de farm deden we op de elektrische fiets, waarna we alberobello en de trulli's met de segway hebben gedaan!
Ontzettend leuk, mede door het enthousiasme van Francesco! Een echte aanrader om met hem op pad te gaan!

Datum van activiteit: juni 2017
18 juni 2016 beoordeeld

Fantastisch tocht door Alberobello op segways en elektrische fietsen en als hoogtepunt een picknick met fantastische Italiaanse streekgerechten in het prachtige Italiaanse landschap. Francesco was een fantastische gids en supergezellig!

Datum van activiteit: mei 2016
Bekijk meer beoordelingen
30 mei 2016 beoordeeld

We hebben een super leuke trip gehad met segways en elektrische fietsen tussen de trulli's door. We kregen goede uitleg over hoe onze vervoersmiddelen werkten en de veiligheid stond voorop. Francesco wist veel te vertellen over de omgeving en nadat we het dorpje verlieten om door de landelijke omgeving op zoek te gaan naar een picknick plek, mochten we los. Een hogere snelheid op de segways werd vrijgegeven.
We vonden een geweldige plek onder een fraaie boom en de picknickmand bleek gevuld met heerlijke wijn, kaasjes, en andere typische streekgebonden lekkernijen.
Daarna nog vrolijker terug naar het kantoortje van Allways Puglia. Met onderweg een geweldig geheim die gedeeld werd met ons. Ga er zelf maar heen om erachter te komen wat het geheim is. Dit was absoluut een superdag en zeker een aanrader. Allways Puglia heeft overigens ook een soort golfkarretje voor diegene die zich daar veiliger op voelen.

Datum van activiteit: mei 2016
Allwayspuglia, Proprietario van AllWays Puglia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2016

Hi els!
We had a great time!!! thank you very much for all!
Best regards!

FRANCESCO

Reizigers die AllWays Puglia bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

Noci, Province of Bari
Alberobello, Province of Bari

In AllWays Puglia geweest? Deel je ervaringen!