Victor Country Hotel
Hotel Silva(Alberobello)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Lanzillotta Hotel(Alberobello)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 102 per nacht.

Ramapendula Hotel(Alberobello)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 163 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Trullimania B&B(Alberobello)
Grand Hotel Olimpo(Alberobello)
Cancelon
Romantic Trulli(Alberobello)
  • Gratis parkeren
Villaggio Camping Bosco Selva(Alberobello)(Heel veel waar voor je geld!)
2 juli 2017 beoordeeld

De kamer (in de 'Graanschuur') was op de 1e verdieping (geen balkon). Vrij harde 80 cm brede bedden en ook harde hoofdkussens. Badkamer was redelijk, doucheruimte prima. Mooie rulle handdoeken. Werd goed schoongehouden.
Hotel ligt 5 km buiten Alberobello. Fietsen kan, maar alleen als je een goede conditie hebt (heuveltjes) en het niet snoeiheet is.
Ontbijt is goed (niet heel bijzonder). Lunch en diner zijn oké.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
VictorCountryHotel, Direttore vendite van Victor Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Geachte gast bedankt voor de adviezen die wij zeer serieus nemen en we zullen verbeteren van onze dienstverlening.

24 juni 2017 beoordeeld

Rustig gelegen net buiten Alberobello in een prachtige omgeving. Mooie kamers, prima badkamer, ruim terras met prachtig uitzicht en mooi zwembad. Correct ontbijtbuffet volgens Italiaanse normen (dus eerder voldoende voor ons) sfeervol georganiseerd op het aangenaam terras met een prachtig uitzicht. Bijzonder vriendelijk personeel staat garant voor een uitstekende service. Ideale ligging voor de verkenning van Noord-Puglia (Matera, Bari, Alberobello, Locorotondo, ...).

• Verbleef: juni 2017, reisde alleen
VictorCountryHotel, Direttore vendite van Victor Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2017

Geachte gast, hartelijk dank voor je recensie die ons helpt om ons product en onze diensten die zijn gericht op uw tevredenheid te verbeteren. We zullen proberen om ons ontbijt te verbeteren en we accepteren suggesties (naast ham, kaas, gekookte eieren, roerei, spek, tomaten uit onze tuin, verse lokale brood, toast, fruit, yoghurt, jam, Nutella, boter, diverse ontbijtgranen, croissants, cakes en koekjes van de eigen productie, een ruimte voor coeliakie ...)
Tot ziens

12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustige locatie buiten Alberobello, in het groen.
Zeer goed te vinden!
Enorme gastvrij, mooie en ruime kamers met alles wat nodig is.
Ontbijt heerlijk met lokale producten in overvloed!
Zeer proper en netjes.
Een aanrader!!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank Marie-Christine... P
VictorCountryHotel, Direttore vendite van Victor Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Geachte klant,
dank u zeer voor deze woorden van waardering. Ik hoop je te zien om nog meer mooie momenten samen doorbrengen in deze plaats van ontspanning.

Nicola Lacriola

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelegen boerderijhotel met een prima restaurant met producten uit eigen tuin.Vriendelijk personeel. Een verademing na verblijf in de drukke stad. Ook plezierig dat je een eigen terras hebt bij je kamer/huisje. In een b woord prima. Vlakbij de beroemde trulli.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
VictorCountryHotel, Responsabile reception van Victor Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Dear Johan,
Ik dank u voor het delen van uw ervaring in het Victor Country Hotel.
Nicola

28 september 2016 beoordeeld

Zeer sfeervol hotel in een mooie rustige omgeving, midden in de natuur. Met zwembad, lekkere en goedkope keuken. Verzorgd ontbijt. Mooie streek om van alles te bekijken o.a. de befaamde "trulli" huisjes en zelfs een heel dorp ervan. Het dorp Matena wordt in 2019 het culturele dorp van het jaar, Unesco beschermd.

Kamertip: alle kamers liggen rustig, je kunt kiezen
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
VictorCountryHotel, Responsabile reception van Victor Country Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2016

Geachte klant, bedankt voor je mening en ik ben blij, omdat ze genoten van haar verblijf.
Nicola