“Heerlijk gegeten”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
26 juni 2017 beoordeeld

Hier hebben wij heerlijk gegeten. Eten uit de streek. Goede wijnen.
Fijne vlotte bediening.
Je krijgt sowieso een mandje brood, bruchetta's en een bordje groente uit de streek. Deze keer cocomero. Dat is een Italiaanse komkommer. Heerlijk. En dit naast je bestelling. Hier hebben wij tweemaal gegeten. Het ligt ook op een fijne locatie.

8 mei 2017 beoordeeld

Mijn man wilde zuppa di cozze, mosselsoep, maar dit blijkt gewoon een bord vol mosselen te zijn. Ook goed hoor. Mijn vleesgerecht (biefreepjes met porcini) werd al geserveerd toen mijn man aan zijn 'mosselsoep' zat, dus hij at daarna alleen zijn hoofdgerecht (biefreepjes in pepersaus). Smaakte ons goed, grote portie. Lekkere gegrilde groente erbij. Beide namen we een tartufo, verschillende smaken dus samen delen. Was lekker ook. Goed adres dat al om zeven uur open is. Ook wel fijn voor 'vroege' eters.

9 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk eten van de streek. met zorg bereid. Ontzettend aardige en keurige bediening.
Zeker aan te raden!!

8 juli 2016 beoordeeld

Het degustatiemenu van €20 is zijn geld zeker waard: zeven voorgerechten, een hoofd gerecht, een dessert en wijn + water inbegrepen! De eenvoudige streek gerechten zijn goed op smaak, de witte wijn past perfect. Vriendelijke bediening.

31 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Er is maar een menu met aleen keuze tussen wijn en hoofdgerecht.
Het totale menu (incl water en een karaf wijn) kost 25 euro.
Erg veel verassende antipasta! Het leuke is je wordt steeds verrast door nog een (klein) gerecht. Allemaal lokaal en vers bereid natuurlijk. Het hoofdgerecht was pasta ,erg smaakvol.
Het enige nadeel; het is te veel ! Twee nagerechten, konden we echt niet meer op.
Reserveren is een must omdat ze maar een stuk of 7 tafels hebben. Personeel spreekt Engels en kaart is ook in het Engels.

Reizigers die Trullo dei Sapori Tipicamente bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Trullo dei Sapori Tipicamente geweest? Deel je ervaringen!