Google
vanaf US$ 178,77
vanaf US$ 84,33
vanaf US$ 28,11
Beoordeeld op 1 september 2019

Wij bezochten al heel veel in Italie.
Deze locatie is prachtig gelegen.
De huisjes zijn mooi vanbuiten en je kan er ook een of 2 vanbinnen bekijken.
Heel speciaal en een aanrader.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Interessante, maar ook toeristische plek. Je kunt prima een half dagje door het dorpje wandelen. Zoek zeker het winkeltje met de uitkijkplek op.

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

De Trulli zijn zeker een bezoek en daarmee de moeite waard. We waren hier in juli dus het was lekker druk. De kleine straatjes en pittoreske huisjes stralen een gemoedelijke sfeer uit. Heerlijk om in rond te dwalen. Horeca vonden we redelijk prijzig.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Probeer hier voor 10 uur te zijn dan kan je nog parkeren dichtbij het centrum. Ja het is druk en toeristisch maar het is wel bijzonder zoveel trulli's bij elkaar. Onze jonge kinderen vonden het heel leuk. De kerk stelde van binnen niets voor, moderne inrichting.

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een bezoekje waard. Leuk stadje om door heen te wandelen. Wel heel erg toeristisch, moeilijk om de auto te parkeren.
Straatjes zijn spekglad en steil, dus trek goede schoenen aan