“Goed en smakelijk”

Keukens: Italiaans, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
10 oktober 2017 beoordeeld

Het menu van €25, waarbij je de primo en secundo platti zelf kon kiezen, was van goede kwaliteit en had een gevarieerde smaak met vlees en vis. De halve liter wijn, die erbij hoorde, was wel wat karig voor vier personen.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval terecht gekomen maar wat een uitstekende keuken! Zeer goede kwaliteit-prijs verhouding ; vriendelijke bediening . Zeker een aanrader!

27 juni 2017 beoordeeld

Een beetje afgelegen - dus minder druk - correct Italiaans restaurant. Mooi aanbod aan gerechten en lokale wijnen, prachtig ingericht, echter matige service.

19 mei 2017 beoordeeld

heel vriendelijk personeel, het stikt daar van de Nederlanders, die zijn kritisch dus het eten is goed.......

27 mei 2016 beoordeeld

Echt uit eten en je als gast laten verwennen, dat hebben we hier zo gevoeld. We werden verwelkomd met een heerlijke amuse en we voelden ons welkom. Het eten was ook voortreffelijk en het was druk.......... vooral met locals en dat zegt genoeg! Wij zouden iedereen dit restaurant aanraden, maar...... reserveren!

Reizigers die Trullo dei Sapori bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Trullo dei Sapori geweest? Deel je ervaringen!