“Ver onder de maat op alle fronten”
Beoordeling van Casa Nova il Ristorante

Casa Nova il Ristorante
Geclassificeerd als nr. 34 van 113 Restaurants in Alberobello
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van onze B&B-eigenaar naar dit restaurant gegaan (hoelang is zij er zelf niet meer geweest vroeg ik mij al snel af?) Achter een kleine voordeur zit inderdaad een groot, maar zeker niet bijzonder kelder-restaurant. Bij binnenkomst zie je en voel je al direct dat je verkeerd zit. Een groot, rommelig en rumoerig aandoend gebeuren met personeel dat geen enkele interesse en aandacht heeft voor zijn gasten. Het duurde 35 minuten voor er iemand bereid was om een bestelling te noteren. Iedere ober die je aansprak verwees naar de volgende. In het kort de score: eten 6, personeel 3, sfeer 3. Kortom, ver onder de maat op alle fronten.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassiek groot restaurant maar wel lekker aan eerlijke prijzen. Achter het kleine deurtje zit een kelder met grote gewelven. Vriendelijke bediening.

24 juni 2017 beoordeeld

Lekker diner gehad in een prachtig ingericht restaurant in de Truli wijk van Alberobello. Ruime kaart (vlees, vis, vegetarisch, ...) en mooi aanbod aan lokale wijnen. Uitstekende service. Prijs/kwaliteit is OK.

10 januari 2017 beoordeeld

Heerlijke lunch genoten in mooi restaurant. Vooral de uitgebreide anti pasti is een aanrader. Wijn goed geprijsd. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Vriendelijke bediening, men spreekt ook engels.

25 september 2016 beoordeeld

Heel goed, keurige bediening. Omdat we het restaurant niet kenden hebben we eerst een voorgerecht besteld voor 1 persoon. Dat was voldoende voor vier personen en was heel goed.

Reizigers die Casa Nova il Ristorante bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Casa Nova il Ristorante geweest? Deel je ervaringen!