“Goed en goede Prijs!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek in de tuin van het restaurant. We bestelden de antipasta van het huis. Dit was een verzameling van koude en daarna nog warme gerechten voor 15 euro. Deze waren prima op smaak. Met 2 personen hadden we aardig genoeg aan. Daarna alleen nog toetje gehad. Ook lekkere wijn. Met de mogelijkheid om flessen van 375ml te bestellen. Ook een mooie locatie tussen de trulli.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant. Goeie bediening. En t eten was top met een heerlijke wijnkaart. En daarbij op een hele mooie lokatie.

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten tijdens ons bezoek aan Alberobello, gezellig restaurant midden in centrum en toeristische gedeelte van Alberobello. Buiten gezeten, gezellige entourage, eten goed echter niet bijzonder. Ik vind het iets te toeristisch, te druk en geen bijzondere keuken.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg leuk eten midden in de Trulli zone. Buiten op het terras met uitzicht over de stad. Erg leuk!

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s gegeten met een goede huiswijn. Personeel heel attent. Prachtig terras met uitzicht over de oude stad.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo geweest? Deel je ervaringen!