“Heerlijk restaurant in de zone van de Trulli’s”

Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo
Geclassificeerd als nr. 28 van 113 Restaurants in Alberobello
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg leuk eten midden in de Trulli zone. Buiten op het terras met uitzicht over de stad. Erg leuk!

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s gegeten met een goede huiswijn. Personeel heel attent. Prachtig terras met uitzicht over de oude stad.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant in het mooie Alberobello. Heerlijke verse pasta's(orrechiette mmmm), lekkere carpaccio. Een echte aanrader!

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het plaatsje Alberobello is ook al leuk , en dan ineens zo'n gezellig (en druk) restaurantje vinden...
Knus binnen en evt ook buiten zitten.
Wij zaten in dd gewelfde kelder.
Vriendelijk personeel ook. We bestelden wat garnalen vooraf en pasta (fusili) als main course. Bediening vlot . Eten was prima , goed op smaak.
Desert was warme chocolademuffin..mmm
Prijs met fles water en biertje totaal nog geen 4 tientjes.
Al met al 4 sterren (bollen) waardig!

14 september 2017 beoordeeld

Tijdens het weekend kan het wel wat druk zijn én zou de bediening wat in het honderd kunnen lopen; hetgeen we gegeten hebben was OK maar werd niet tijdig of fout geserveerd.

Reizigers die Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo bekeken, bekeken ook

Alberobello, Province of Bari

In Ristorante Pizzeria Il Pinnacolo geweest? Deel je ervaringen!